Pc valt uit als software wordt gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

madrofiel

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
hey

ik heb een probleem eigenlijk een heel groot probleem als ik op mijn pc een spel of andere software start en ik zo'n 15 min bezig ben dan start de pc vanzelf op

:( help :(

ik heb alles gedaan ik heb op spyware gescant met hitman pro en ik heb de temperaturen zijn in orde

dat is het gekke :(

Koeler van je videokaart wel schoon zit er geen stof op je ventilator of koelblok?

het is nog gewoon een standaard pc, dus voeding is het niet

ik heb hem later nog open gehad om ff te kijken alles schoon gemaakt, ik weet niet wat ik nu nog meer kan doen

videokaart ook gecontroleerd, of alles goed gemonteerd is zoals de koeler.
Want dit probleem wordt vaak veroorzaakt door slechte koeling van je videokaart.

het is nog gewoon een standaard pc, dus voeding is het niet

Alles slijt in een pc he.

Kan het alsnog ff testen met een proggie

uuhm er zit geen koeler op de video maar er staat wel een 12cm fan op gericht duz gekoelt is hij wel :S

Geen koeler op de videokaart maar wel een koelblok is deze wel schoon als die vol zit kun je er wel een ventilator opzetten maar dan kan die zijn warmte niet kwijt.

er zitten 3 kaarten onder elkaar dus ik kan geen koeler meer kwijt en alle poorten zijn in gebruik

PHP:
Geen koeler op de videokaart maar wel een koelblok is deze wel schoon als die vol zit kun je er wel een ventilator opzetten maar dan kan die zijn warmte niet kwijt.

Bovenstaande gecontroleerd?

Kijk de koeling van je proc. op de videokaart eens na of die wel goed gekoeld word, draai de kast anders eens even open.

jah het enigste is dat de ventilatoren wel best stil en langzaam draaien vooral die 12cm

zit er een temperatuur sensor in de ventilator?

Zijn die ventialtoren niet vervuild met stof, zo ja maak deze even goed schoon.

Buitendat kan het volgens mij ook aan sommige programma's liggen, zo startte ik eens een programma op en mijn computer startte opnieuw op... ook niet alles, maar je hebt het bij elk programma?

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan