pc valt uit bij starten spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

masselpunker

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Wie kan mij helpen

ik heb een spel Trackmania en nu is het probleem als ik het spel start valt mijn pc uit en start dan weer op

wat kan dit zijn wie kan mij helpen

Wie kan mij helpen

ik heb een spel Trackmania en nu is het probleem als ik het spel start valt mijn pc uit en start dan weer op

wat kan dit zijn wie kan mij helpen

brakke voeding misschien.
te hoge temperaturen

Kan vanalles zijn inderdaad.

Je zal meer info moeten gefen, zoals de specs van je pc, of je onlangs nog iets hebt veranderd, of je het spel al opneiuw hebt geinstalleerd, zijn je drivers up to date en ga zo maar door.

Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?

Dus meer info is wenselijk om je goed te kunnen helpen.

Je zal meer info moeten gefen, zoals de specs van je pc, of je onlangs nog iets hebt veranderd, of je het spel al opneiuw hebt geinstalleerd, zijn je drivers up to date en ga zo maar door.

heel snel een blauw scherm toevallig?

waar kan ik die spec vinden
en jah alles id uptodate
spel is idd opnieuw geinstaleerd
ben zelf niet zo goed met pc dus ik hoop op julp

Specs van je pc kan je met dit programmaatje vinden.
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

En bij welke spellen loopt hij dan niet vast?

En ook even je voeding bekijken. Dat is even je kast open maken (stroom er wel af doen;) ) en dan op de sticker van de voeding kijken. Kijken even voor het aantal watt en het merk van de voeding.

Je moet inderdaad echt antwoord gaan geven op deze vragen. Over je Specs enzo. Anders moeten wij gaan gokken en dat is voor jou niet handig. dus volg de tips en geef ons die info. Of geef het merk en type van je pc/laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan