pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

turasu

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Ik was het vandaag zat telkens dat harde lawaai wat van me pc af kwam. dus ging ff kijken zat er aardig wat stof bij me ventilator, ik heb hem losgekoppeld en heel voor zichtig me stofzuiger er overheen gehaald zo dat hij aardig schoon was. Heb hem daarna weer terug geplaats alles aangesloten.

Nu wou ik mijn pc weer opstarten hij was paar seconden bezig en viel weer uit :shocked: Ik weer op nieuw proberen en weer. Ik ging even avond eten, na het eten weer proberen en hij deed het ik was weer blij maar na 15 minuten boef viel ie weer uit.

Weet iemand mss wat er aan de hand is.

Ik denk zelf dat hem me koelpasta is. want heb ff in me setupscherm gekeken en daar zag ik dat me cpu tussen de 90 a 95 graden lag en toen ie boven de 95 graden kwam viel me pc uit. dus ik vermoet dat dat het is.

Bij die temperatuur kun je daar bijna gif op innemen ja. Geen Intel neem ik aan? (Die zijn dan bij dat soort temperaturen al in de processorhemel of rammelen ernstig aan de poort aldaar.)

Laatst bewerkt:
me pa brengt hem morge naar computerzaak, want heb gelezen als je het zelf doet dat je er dan wel wat verstand van moet hebben om het niet fout te doen. weet iemand mss een prijs wat dat me gaat kosten??

heb hem zelf stofvrij gemaakt, ik denk dat het me koelpasta is.

Koelpasta aanbrengen?

Kast openmaken 1 minuut,
fan losmaken 2 minuten,
koelpaste aanbrengen 1 minuut,
fan bevestigen 2 minuut,
kast dichtmaken 1 minuut

Overall time (adm. etc. etc.) 23 minuten. Totale tijd 30 minuten.
Materiaal + uurloon : max. 25 euro.

Niet duur? :shocked: Als je het zelf doet..................... 1 druppel koelpasta.

jha maar je moet ook met wasbezienen of zo werken om het schoon te maken, en ik ken me zelf :P:P gaat altijd wel iets mis dat zie je nu ik ga even me ventilator stofvrij maken hopakey me pc doet et niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan