PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou het werken als ik met een compressor door mn voeding heenblaas?

Als je voorzichtig doe wel...:D
Doe ik ook hoor..maar dan met busje perslucht.(no spanning)

ok, maar een busje perslucht heb ik niet dus dan maar voorzichtig doen:P

haha, ik kom er over een paar dagen opterug als ik alles heb schoongemaakt een een andere voeding heb geprobeerd,

hoe sluit je een bericht af?

Hoef je niet aftesluiten.Als je probleem echt opgelost is dan kun je in je eerste bericht "opgelost" aanklikken.Nu hoeft dat nog niet.Laat eerst maar tzt weten hoe het is.

Succes ermee.

heb me voeding schoongemaakt, maar ons pap zegt dat een voeding zijn vermogen eigenlijk niet verliest? en met het uitvallen valt het beeld weg en start hij opnieuw op maar blijft wel alles draaien

Een voeding kan wel degelijk zijn vermogenverliezen.Wanneer (uitgangs)voltage bijv al zkat levert die toch minder vermogen.Een voeding van 12 volt en 30amp levert dus 360w.Zou die zakken naar 11 volt dan levert die dus nog maar 330w.

Wees eens duidelijker nu met uitvallen....pc start echt opnieuw op??Of wat??

Je bent bezig, je beeld valt ineens weg en ziet 3 sec later weer het 'plaatje' van je moederboard. Dan is hij dus weer aan het opstarten. Dan krijg je Windows is verkeerd afgesloten met een aantl opties zoals Windows normaal starten, ik heb ze allemaal geprobeerd maar geen lost het probleem op. Maarja, je pc start weer op en is normaal tot het weer van voren begint.

Vreemd is dat het beeld weg is en pc opnieuw opstart maar lampen in pc, fan en gerammel uit pc stopt niet

hij valt echt gewoon in 1x uit je krijgt geen melding te zien ofzo? ik dacht eerst een virus ofzo maar meestal krijg je dan een bsod.
Heb je wel bij de koeler van de proccesor dat plastic plaatje aan de onderkant weggehaald? dat vergeten mensen namelijk nog wel is.

Ik blijf het toch op die 2 mogelijkheden gooien.Themp en psu.
Je zult toch eerst de 1 of ander moeten uitsluiten.

zitten de push pins van de cpu van ook goed vast?
Ik had ze namelijk niet goed vast zitten en mijn cpu werd wel 80 graden.

Alles effe schoongemaakt en in mekaar gezet, bios opnieuw ingesteld, toen was m'n CPU 32 en mb 29, pc opgestart en de temperaturen zijn volgens pcwizard:

- systin 28
- cputin 36.5
- auxtin 47 ( wat is dit?)
- gpu 44
- gpu diode 44
- harde schijf hitachi 27
- andere harde schijf 32

Niet slecht behalve de videokaart gpu

Aux is je voeding.
Dat zijn wel redelijk goeie temps hoor.
de gpu is ook goed.

Status