PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij staat nog steeds aan:D, onderstussen effe windows 7 geinstalleerd en google chrome de temperaturen zijn
-cpu 27.5
-sys 28
-aux 50
-gpu 34
-hardeschijfven 35

dus, nu kijken hoelang hij het volhoud:D

Geloof nooit dat aux de voeding is.A normaal geen sensor en b zal niet via pcwizard lopen.Als het een waarde is dan wellicht een chipset.

Maar goed..maakt verder niet uit..als systeempje maar blijft draaien nu.

Nee, hij viel na 2 uur gewoon weer uit.... Iemand nog tips? Nu weten we in ieder geval dat het niet aan de temperaturen ligt

update: ik krijg nu ook eens in de zoveel tijd (uurtje of zo) word mn beeld zwart en komt ie weer terug? iemand een idee??

Blijft nog een andere geopperde mogelijkheid over toch??Dit om ook die uittesluiten.
Iets met psu:rolleyes:

nu ben ik toch van plan om een nieuwe voeding te kopen:D, maar wat zou een goede zijn voor mijn pc?? en waar kan ik die kopen?? ik zou het zeer waarderen als jullie een paar voedingen die goed zijn kunnen uitkiezen bij de alternate:P

http://www.alternate.nl/html/catego...=1&&tn=HARDWARE&l1=Voedingen&l2=tot+600+Watt&

voedingen tot 600 watt, het mag wel wat kosten en hij moet eventuele nieuwere moederborden aankunnen:D, alvast bedankt:P

Atx voeding afmetingen is standaard.Jou systeem is wel een verouderd systeem.Zal nog merendeel molex aansluitingen hebben.Afhankelijk wat je nog meer in je huidige systeem hebt zitten zal je, for the time being, wellicht een paar verloopstekkers bij moeten halen.Kosten een euro of 2.
Voor huidige nieuwe systemen is die zeer zeker geschikt.Tenzij je nu al weet dat je bijv in een toekomstig systeem 2 videokaarten wilt gaan zetten dan moet je richting 600w gaan denken.

ze zegen dat de alternate niet de goedkoopste is:D, welke computer winkel is prijs kwaliteit gezien het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan