pc van 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
de ears mag dan wel Green zijn maar heeft wel mooi een 64mb buffer, als je een snelle schijf wil moet je een Raptor, Black of SSD nemen. Ook heeft de EARS meer opslag door kleinere ingenomen ruimte voor backup's

Edit: denk niet dat je met een 40gb SSD gaat uitkomen, ga minimaal naar 60GB kijken, SSD hebben ook nog wat vrije ruimte nodig om snel te kunnen blijven werken.

Laatst bewerkt:
ik had er nog asemblage bij gedaan windows 7 en een andere harde schijf :o

dat is mooi dan hou ik nog +- 600 euro over voor me laptop
iedereen heel erg bedankt ik ga morgen dan maar me nieuwe pc bestellen
heeft er iemand eigelijk ervaring met de asemblage van azery ?
:thumb:

1 opmeking van mijn kant:

Ik zou NOOIT maar 1 harddisk nemen van 2TB.
Wanneer die fysiek kapot gaat, ben je echt alles kwijt....

Neem liever 1 harddisk voor Windows en je programma's en 1 harddisk voor je data, heb je 50% minder kans op verlies.....

Als dat zo is en die plaats je erbij voor je data, wat moet je dan met een C-schijf voor Windows en Program Files van 2TB?:o

om dat die gene die hier ligt een niet al te snelle hd is en de kans op een bottleneck word vergroot

om dat die gene die hier ligt een niet al te snelle hd is en de kans op een bottleneck word vergroot

Als je je bestaande 2TB schijf gebruikt voor je data, kan dat toch nooit een bottleneck zijn!!!!!

En als het om snelheid gaat, neem je als C-schijf een SSD ipv een onnodige 2TB harddisk!

um even kijken ik heb nu een ssd voor me windows en 2tb hd voor mijn foto's die 2tb hd die ik hier thuis heb liggen even buiten beschouwig latende

ik zou trouwens nog die 2 2tb harddisks in RAID 1 stoppen. Wat je dan krijgt is uit die 4TB in totaal is dan 2TB bruikbaar, en dan word de data op beide schijven geschreven. Je kan misschien al snappen dat dit ietsje (echt maar ietsje) de snelheid van writen naar beneden haalt, maar read snelheid en betrouwbaarheid is stukke beter. Als er een harddisk uitvalt dan heb je nog een waar alle data op staat!

goede tip maar ik kijk wel wanneer ik mijn nieuwe pc heb of ik het ook echt ga gerbuiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan