pc van 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou ik hem laten bezorgen of is het verstandiger om hem op te halen :o

p.s. ik zag dat de ASUS Rampage III ook uit is gekomen zou ik een andere moederbord kiezen nu of blijven bij de ASUS Rampage II

Laatst bewerkt:
zou ik hem laten bezorgen of is het verstandiger om hem op te halen :o

p.s. ik zag dat de ASUS Rampage III ook uit is gekomen zou ik een andere moederbord kiezen nu of blijven bij de ASUS Rampage II

Als je in de buurt van Raalte woont ophalen, maar anders gewoon laten bezorgen.

Als je budget het toelaat is het goed om te Rampage III te nemen.

moederbord is overkill, nog steeds de 40gb SSD aan de zeer krappe kant

Ja daar zit ik nu ook een beetje naar te kijken

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...252897]=1&product[199210]=3&product[282924]=1

Das beter, Rampage II, niet te overkill, met een betere SSD van 64GB. :)

Mocht je het geld er nog voor overhebben, hier een nog grotere SSD: http://azerty.nl/8-1990-220089/corsair-performance-series-p12.html

(Ja ik weet het, 't is vroeg, maarja ik moet nu eenmaal opstaan he ;))

Laatst bewerkt:
oke :thumb:
heeft 1 van jullie eigenlijk ervaring met de montage van azerty :o

oke :thumb:
heeft 1 van jullie eigenlijk ervaring met de montage van azerty :o

Volgens mij is daar niks mis mee, alhoewel ik wel eens slechte reacties heb gehoord. Nou heb je dat wel bij elke webshop volgens mij. Mocht je niet vertrouwen dat het goed gaat gewoon zelf doen. Het is niet heel moeilijk.

ja ik zet normaail me eigen pc's in elkaar maar me vorge heeft te vroeg de geest gegeven dus ik heb graag die 2 jaar garantie :o

ik abbo wel evel (A) maar ik heb gewoon geen zin om een pc van 2000 euro zelf in elkaar te zetten als het nou 1000 -1500 was geweest oke maar dit word me toch een beetje te heet onder de voeten :o

ik abbo wel evel (A) maar ik heb gewoon geen zin om een pc van 2000 euro zelf in elkaar te zetten als het nou 1000 -1500 was geweest oke maar dit word me toch een beetje te heet onder de voeten :o

haha ok ;)

Mocht je het willen en je woont rond het rotterdam gebied dan kan ik 'm wel in elkaar zetten voor je :rolleyes: Maarja het kan natuurlijk ook via de webshop ;) :thumb:

rotterdam is nog verderweg :o
toch bedankt ! ik laat hem wel in elkaar zetten en dan sturen ze hem maar op
ik zou nog wel een paar foto's posten als die binnen is ;)

ATI gaat echt niet verdwijnen hoor, dat zou onzin zijn. AMD zou dan de markt voor videokaarten volledig uit handen geven naar Nvidia. Geïntegreerde videokaarten kunnen nooit het niveau van de discrete videokaarten halen aangezien de processoren dan veel te groot zouden worden en de koeling het niet zou kunnen bij benen. Je gaat dan praten over een geheel nieuwe wijze van computers.

Wat wel waar is dat de naam ATI veranderd wordt naar AMD.

Woordvoerder Drew Erskine van AMD verzekert dat de naamswijziging niets verandert aan de grafische producten zelf of aan de productplannen in dit marktsegment.

Laatst bewerkt:
ATI gaat echt niet verdwijnen hoor, dat zou onzin zijn. AMD zou dan de markt voor videokaarten volledig uit handen geven naar Nvidia. Geïntegreerde videokaarten kunnen nooit het niveau van de discrete videokaarten halen aangezien de processoren dan veel te groot zouden worden en de koeling het niet zou kunnen bij benen. Je gaat dan praten over een geheel nieuwe wijze van computers.

Wat wel waar is dat de naam ATI veranderd wordt naar AMD.

Ik herinner mij niet dat iemand zei dat het ging verdwijnen. Ik iig heb alleen gezegd dat het merk ATi verdwijnt.

Binnenkort is er geen ATi meer, want AMD heeft besloten om de ATi GPUs in te bouwen in hun CPUs.

Hieruit maakte ik op dat AMD alleen nog GPUs in de CPUs ging maken en ATi compleet verdwijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan