vikings
Banned
- Lid geworden
- 1 apr 2006
ik wil 2 pc's op een andere plek zetten, en de kabels verlengen, ik wil niet dat het gat groter is dan 2cm.
ik dacht aan UTP kabel te gebruiken, een standaard VGA verleng doorknippen en utp kabel er tussen zetten, en een gewon vga kabel voor naar een KVM switch! (2pc's)
VRAAG!!!
welke aders gebruikt vga. vga kabel zelf gebruikt 15 pens. maar ik weet niet of ze allemaal nodig zijn hiervoor. want dan kan ik gewoon netwerk kabel daartussen plaatsen.
ik wil ook toetsenbord/muis met utp kabel verlengen. een PS2 verleng en een ps2 pen->pen (voor naar kvm switch!). doorknippen en met 1 UTp kabel verbinden.
pc1. witoranje + witgroen + witbruin + Witblauw = voor verleng muis (kabel1)
pc1. oranje + groen + bruin + blauw = voor verleng muis (kabel1)
pc2. witoranje + witgroen + witbruin + Witblauw = (pen->pen -> voor naar Kvm Switch) voor verleng muis(kabel2)
pc2. oranje + groen + bruin + blauw = (pen->pen -> voor verleng muis (kabel2)
Toetsenbord en muis lijkt mij hiermee wel te kunnen, maar kan VGA ook.
en hoeveel aderig gebruikt VGA.
UTP is8 adrig!
Wat kan ik anders het beste doen.
gat wil ik niet te groot boren!
/vikings
ik dacht aan UTP kabel te gebruiken, een standaard VGA verleng doorknippen en utp kabel er tussen zetten, en een gewon vga kabel voor naar een KVM switch! (2pc's)
VRAAG!!!
welke aders gebruikt vga. vga kabel zelf gebruikt 15 pens. maar ik weet niet of ze allemaal nodig zijn hiervoor. want dan kan ik gewoon netwerk kabel daartussen plaatsen.

ik wil ook toetsenbord/muis met utp kabel verlengen. een PS2 verleng en een ps2 pen->pen (voor naar kvm switch!). doorknippen en met 1 UTp kabel verbinden.
pc1. witoranje + witgroen + witbruin + Witblauw = voor verleng muis (kabel1)
pc1. oranje + groen + bruin + blauw = voor verleng muis (kabel1)
pc2. witoranje + witgroen + witbruin + Witblauw = (pen->pen -> voor naar Kvm Switch) voor verleng muis(kabel2)
pc2. oranje + groen + bruin + blauw = (pen->pen -> voor verleng muis (kabel2)
Toetsenbord en muis lijkt mij hiermee wel te kunnen, maar kan VGA ook.
en hoeveel aderig gebruikt VGA.
UTP is8 adrig!

Wat kan ik anders het beste doen.
gat wil ik niet te groot boren!
/vikings

Laatst bewerkt: