pdf openen niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter teco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

teco

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Ik heb al een paar keer gehad dat pdf-files van internetpagina's niet openen. Alleen een rood kruisje in de linker boven hoek.
Ik heb Internet Explorer 7.
Of heeft het te maken met de instellingen van Norton Anti-virus? Zo ja, waar moet ik dan kijken?

bedankt voor de reaktie.

geef eens een link naar waar een niet te openen pdf staat?

Die heb ik even niet voorhanden, omdat ik soms wat heen en weer surf op pagina's met informatie over klassieke muziek en niet onthoud welke. Zo gauw ik er weer tegen aanloop, stuur ik een link.

Confictius, ik kan de door jou aangegeven nieuwsbrieven niet geopend krijgen. Alleen dat rode kruisje is het resultaat.

Overigens alvast bedankt voor je inspanningen.

Het probleem met die kruisjes ben ik eerder tegen gekomen op dit forum, ik weet alleen niet meer precies waar, dus even zoeken. Ik weet wel dat het met de instelling van Norton anti virus te maken had.

Ik sluit nu af, maar ben morgenochtend uiteraard zeer benieuwd naar eventuele suggesties te vernemen.

Als het goed is zie je wel een link naar de pdf is 't niet? Wat gebeurt er als je daarop rechtsklikt en kiest voor "opslaan als" of iets in die geest.?

De link in de Explorer-balk kan ik niet opslaan als. De links in deze emails wel, en daarna probleemloos openen in Acrobat.

Laatst bewerkt:
Mijn suggestie is om de Acrobat Reader te deïnstalleren, en daarna weer te installeren (de nieuwste versie) vanaf Hier. Kijk even of je ook die extra Album software erbij wilt of niet, vink die anders even uit.

Succes,

Tijs.

Bekende van mij had dit ook eens, de oplossing was vrij simpel..

Een PDF-je downloaden en aangeven dat die standaard met je pdf-reader (Adobe, foxit, what ever) geopend moet worden :)

OPGELOST!

Ik heb de oude Acrobat verwijderd en de nieuwste versie geïnstalleerd.
De voorheen geweigerde pdf's worden nu wel geopend.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en de suggesties!

OPGELOST!

Ik heb de oude Acrobat er afgehaald en de nieuwe geïnstalleerd zoals dnties voorstelde.
Alle pdf's worden nu wel geopend.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en de suggesties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan