Pdf

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ff de foto's van de toetsjes aangepast;)

Slaapwel!

PS:ik ben niet de enige die je helpt!

James:)

Lei ik heb 6.0 dan toch eerst 7.0 downloaden en dan wat jij zegt up date
groet gila

goedenavond na begin deze week bliksem inslag heb ik alles weer op een rijtje gezet-met de bestanden pdf lukt het tamwelijk goed m,oet echter nopg studeren en uitproberen
heb dus nog adobe 6 -probeerde 7 te downloaden(nederlands) lukt niet is denk ik ook niet nodig indien er meer mogelijkheden mee zijn dan graag advies
voor de rest hartelijk dank allemaal groet gilak

Hoi Gila, omdat je het niet kon vinden, heb ik even die download op de yousendit-server gezet.

Op volgende link vind je een download van de Nederlandstalige Adobe Acrobat Reader 7.0 voor Windows XP:
Zou iedereen behalve Gila even van dit linkje willen afblijven? Na 25x aanklikken werkt het niet meer. Wil je dit ook downloaden, volg dan de procedure op de Adobe-website.
[edit]verwijderd: link was voor XP-systemen[/edit]

Gila, als je geen XP hebt, zeg je het even. Dan heb je een andere download nodig.

Laatst bewerkt:
adobe

hallo james ik heb reader 6.0.1 kan ik jou volgen en 7.0 downloaden groet gila

[edit]Niks verwijderen![/edit]

Als je XP hebt, klik je op die link, duw je ff op DOWNLOAD op de pagina die zich opent en dan heb je het installatieprogramma in een zipje. (zipjes kunnen gewoon door XP geopend worden)

Laatst bewerkt:
James007,
Gila heeft windows 98 se.

Oke, dan moet ik eerst de download voor Windows 98se op de yousendit-server gaan zetten, en zoals velen weten uploadt dat ding erg traag.

Gila, ik ben er binnen een half uurtje terug met een nieuwe link. Zorg iig dat die oude reader eraf is.

Gila, ik merk dat de nieuwste versie die je kan installeren op Windows 98se-systemen de 6.0.1.-versie is.

Die versie heb je al, dus NIKS VERWIJDEREN!!!!

Als het al te laat is, gil je maar even.

adobe

hallo puppie en james ja ik heb windows 98se en wil graag die 7.o naast de 6.0 (laatst genoemde kan ik dan later nog verwijderen)GROET GILA

Gila, blijkbaar kan je 7.0 niet installeren op Windows 98se - systemen. Het zal dus je 6.0.1. blijven.

Mvg, James:)

ADOBE

de reader 6.0.1 blijft er op in afwachting groet gila

Adobe Reader 7.0:
Microsoft® Windows 2000 met Service Pack 2, Windows XP Professional of Home Edition of Windows XP Tablet PC Edition

Helaas :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan