Pdf

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
puppie james en anderen nog even pdf probleem
ik open met adobe ok dan krijg ik het in beeld
hoe kan ik dan bv. zoeken
er is dus bv een boek met inhoudsopgave die te voorschijn komt en om in de inhoud te zoeken en te openen hoe gaat dat
hopelijk ben ik duidelijk groet gila

Duw op de controltoets, hou deze vast en duw op F, dan opent zich een zoekschermpje...
Je kan ook op beeld>> Werkbalk zoeken tonen... klikken

In Adobe Acrobat Reader 7.0.0 ziet dat er zo uit...
adobeAcrRead_search.gif

Met volgende kan je kijken of een woord nog een keer voorkomt.

James:)

Geplaatst door gila
puppie james en anderen nog even pdf probleem
ik open met adobe ok dan krijg ik het in beeld
hoe kan ik dan bv. zoeken
er is dus bv een boek met inhoudsopgave die te voorschijn komt en om in de inhoud te zoeken en te openen hoe gaat dat
hopelijk ben ik duidelijk groet gila

Zelfde manier als je kunt zoeken in Outlook, Word, Excel, Internet Explorer etc..

Zie ook bovenstaand anwoord van James.

james ik ga er mee aan de slag -maar ik heb Adobe 6 maar maakt waarschijnlijk geen verschil ik zie wel
is eventueel 7.0 ook in het nederlands te downloaden? groet gila

http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html

Gewoon onderaan aanduiden wat je wil:)

ALS VOORBEELD:
Ik wil NEDERLANDS, heb XP en een BREEDBANDVERBINDING.... dus...
adobe_site.gif

BIJ STAP 2 vink ik hetvolgende UIT, omdat ik enkel de READER Wil:
adobe_site2.gif

Daarna klik je op DOORGAAN:
adobe_site_doorgaan.gif

En dan op DOWNLOAD:
adobe_site_downen.gif

Dan download hij een programma dat Acrobat Reader van het internet haalt.

heb je antwoordt gedrukt ga er mee aan de slag meldt mij later op de avond met jou voorbeeld moet het adobe 7 zijn
omdart mijn beeld ansders is groet gila

En wanneer je
Ook de gratis Photoshop Album 2.0 Starter Edition-software downloaden, waarmee ik mijn digitale foto's kan downloaden, zoeken, herstellen en delen — en zelfs Adobe PDF-diapresentaties kan maken die in Adobe Reader kunnen worden weergegeven. Systeemvereisten Hierdoor wordt uw downloadbestand
6.3
MB groter.

Uitvinkt kun je ook het beste de volgende optie

Adobe Download Manager niet gebruiken.

Even aanvinken.

In principe maakt het niet uit of je 6 of 7 hebt hoor, de basis is allemaal hetzelfde.

mijn beeldschwerm ziet er dus zo uit met een dokument waarin ik wil zoeken met vriendelijke groet gila

Bijlagen

• pdf.gif
    pdf.gif
    50,6 KB · Weergaven: 46
Ja ok, je hebt dus op OPENEN geklikt en de PDFreader is geopend IN internet explorer.

Sla het bestandje maar eens op, op je bureaublad en open hem dan.
Zie je het verschil?

STOM maar buroblad wat is dat ook ook weer bij mij

verder een tussen door vraagje van enkele van mijn favorieten wil ik een icoontje op het scherm hoe krijg ik die

groet gila

Geplaatst door gila
STOM maar buroblad wat is dat ook ook weer bij mij

verder een tussen door vraagje van enkele van mijn favorieten wil ik een icoontje op het scherm hoe krijg ik die

groet gila

Je bureaublad is dat ding met je icoontjes als je Windows net heb gestart.

Bij het downloaden staat er links een knopje "bureaublad".

Icoontje; eerst gaan we dit maar even afhandelen om het duidelijk te houden :).

Klik met rechts op de link die naar het pdf-document wijst.
Neem "doel opslaan als..." en dan neem je als map "bureaublad" (= het beginscherm, met de icoontjes), of "mijn documenten". Wat je het makkelijkst terugvindt dus.

Als hij klaar is, ga je naar die map en open je je bestand. Nu zou het moeten openen in het programma.

Over die knopjes... je moet bij favorieten op favorieten indelen klikken en dan je link toevoegen aan "koppelingen". Dan, als de koppelingen nog niet worden weergegeven in de werkbalk, klik (niet duw) je met rechts op de balken bovenaan en zet je een vinkje voor koppelingen.

james kun je mij misschien met een foto scherm duidelijk maken wat je bedoeld met duw op de controletoets hou deze vast en duwop F dan opent zichj een zoekschermtje enz.
ik weet dat ik een löastige leerling ben maar wil graag hjulp
groetrjes gila

Geplaatst door gila
james kun je mij misschien met een foto scherm duidelijk maken wat je bedoeld met duw op de controletoets hou deze vast en duwop F dan opent zichj een zoekschermtje enz.
ik weet dat ik een löastige leerling ben maar wil graag hjulp
groetrjes gila

Helemaal linksonderaan op je toetsenbord, de toets CTRL indrukken. Daarna (terwijl je CTRL indrukt) op F drukken.

Nu krijg je een scherm als:
attachment.php

Bijlagen

• zoeken.jpg
    zoeken.jpg
    4,9 KB · Weergaven: 80
james mijn toets links oneraan is Strg is dat CTRL ? groet gila

VIA HET SCHERM:
Kijk op onderstaand scherm en zie waar je heen moet...
adobe_bew_.gif

Als je op die optie klikt, verschijnt volgend schermpje:
adobeAcrRead_search.gif

Daar vul je in wat je wil zoeken.

Je kan het schermpje ook oproepen door, als het document geopend is, op CTRL en dan op F te duwen... laat ondertussen CTRL NIET
LOS.

ctrl_key.bmp
vasthouden en dan
letter_f.png

Laatst bewerkt:
Beveiliging-Update's.

Gila.

Na installatie van de Adobe Reader 7.0, effe controleren of je ook de nieuwe Update's heb geinstalleerd. Het gaat zich vooral om 7.0.1 en 7.0.2 Zie ook Bijlage:

Laatst bewerkt:
james bedankt voor het vele en löate werk met mij ik heb het uitgedrukt en ga morgen alles op een rijtje zetten en meldt mij voorzo meteen welterusten je hebt hert verdient
groet gila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan