Per ongeluk bestand verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantlet_yougo

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Hoi allemaal,
Ik heb 1 uurtje geleden een BELANGRIJKE Filmbestand verwijdert van ong. 700 MB.

Nu is de vraag of ik hem nog terug kan krijgen..

Ik heb gehoord van File Recovery ofzoiets..

ThnQs...
:)

Zijn er nog mensen met Goede tips..??

Ik heb het echt nodig voor 17:00..., want dan is mijn zus thuis..

Dank je wel buffy & Jozo
;)

Mijn ervaringen met zulke programma's zijn dat kleine bestandje soms wel eens teruggehaald kunnen worden maar dat grote bestanden niet meer teruggehaald kunnen worden en mocht je het geluk hebben van wel dat het dan corrupt is

Heb je hem ook uit je prullenbak verwijderd? Wat M@rio ook net zegt, die programma's kunnen bijna altijd alleen kleinere betanden terughalen.

Geplaatst door Tanja1968
Heb je hem ook uit je prullenbak verwijderd? Wat M@rio ook net zegt, die programma's kunnen bijna altijd alleen kleinere betanden terughalen.
ik dacht dat een bestand van 700 MB niet in de prullenbak terecht komt maar dadelijk volledig gewist wordt ...

Heb je volgens mij gelijk in. Geeft dan geloof ik de melding dat bestand te groot is en of dat het dan gelijk verwijderd wordt.

Ik weet niet tot hoe groot bestand de prullenbak in 1x aankan eigenlijk.

Geplaatst door Tanja1968
Heb je volgens mij gelijk in. Geeft dan geloof ik de melding dat bestand te groot is en of dat het dan gelijk verwijderd wordt.

Ik weet niet tot hoe groot bestand de prullenbak in 1x aankan eigenlijk.
ga naar eigenschappen van de prullenbak door rechtsklik op het pictogram, daar kan je zelf instellen hoeveel % van je HD de prullenbak mag gebruiken ...

Heb je na het verwijderen je pc opnieuw opgestart?

Zo niet, dan heb je goede kans dat je het terug kan halen met GetDataBack .

Heb je je pc wel opnieuw opgestart, dan geef ik je weinig kans.

Greetz Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan