Bijgevoegd een offertelijst waarin alle uitgebrachte offertes in een bepaald jaar komen te staan. Het aantal of de inhoud vanaf de kolommen C en verder kunnen nog wijzigen, houd hier rekening mee svp. In kolom B staat de datum waarop de offerte is uitgebracht. Aangezien de lijst (hopelijk) nogal lang wordt wil ik graag een overzicht per maand. Het liefst door een keuze te kunnen maken (dus niet door het intypen) van de betreffende maand. (Ik denk hierbij aan zo'n cel met zo'n pijltje) Ik wil dan graag kiezen uit de volgende opties; januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december, 1e kwartaal, 2e kwartaal, 3e kwartaal, 4e kwartaal, 1e half jaar, 2e half jaar en gehele jaar. Natuurlijk moeten de juiste gegevens verschijnen ahv de selectie. Afhankelijk van de selectie wil ik graag de nummering in kolom A altijd goed hebben; eerste rij 1 laatste rij X.
Wie wil de uitdaging aangaan en mij helpen? Bij vragen of onduidelijkheden ben ik altijd per mail bereikbaar!!
Bij voorbaat enorm bedankt!!!!
Wie wil de uitdaging aangaan en mij helpen? Bij vragen of onduidelijkheden ben ik altijd per mail bereikbaar!!
Bij voorbaat enorm bedankt!!!!