photofiltre

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar het spijt mij dat ik geen antwoordt krijg waarom het met de andere programmas wel lukt -en uit gerekend met photofiltre die ik als eerste had geinstalleerd vroeger wel en nu niet lukt -dat is mijn erger-die andere zijn ja goed maar ik zou zo graag het waarom niet lukken verklaart hebben - ook jij jozo hebt de beelden van mij toch gezien !!!!
En geloof me de schuifregelaar is onbeweeglijk en de 256 niet te veranderen-prett

Ik kan\wil het je nog een keer uileggen "ER IS IETS MIS MET JOUW VIDEOKAART"
of de driver van je videokaart of je moderbord of je ram geheugen. :shocked:

Echt
En laat iemand op helpmij mij ajb tegenspreken. !!!
 
ik wil niet de indruk wekken eigenwijs te zijn maar:
geef eens antwoordt waarom het met adobe 5.0 irfanview Xnview WEL LUKT daar ben ik echt benieuwd naar met vriendelijke groet en dank voor de niet aflatende moeite gila
 
Dat is een programma van een andere leverancier en niet elk pakketje software heeft dezelfde eisen. Photofilter heeft volgens de makers zelf meer dan 256 kleuren nodig en irfanview niet.

Maar nu ik je hele topic doorlees kun je wel blijven doorgaan op het feit dat photofilter niet werkt maar als JOUW pc niet aan de minimale eisen voldoet werkt het niet. Daar moet je dus naar gaan (laten) kijken
 
Dat stond al aangegeven in het stukje mail van de maker waar ik een quote van plaatste.

Bij het openen van een bestand veranderd PhotoFiltre niets aan de indeling ervan (in tegenstelling tot Adobe, Irfanview enz.), echter voor een juiste weergave dienen dan wel de systeemkleuren (de instelling van je videokaart) op minimaal 16 bits te staan, anders zal je een 'niet geoptimaliseerd kleurenpalet' zien.

Dus als je voorheen wel de juiste kleuren had, stond je videokaart anders ingesteld (op minmaal 16 bits kleuren dus).
Kan je dus niet het 'schuifje' op hogere kleuren krijgen zal je de juiste drivers voor je videokaart moeten installeren, niets meer, maar zeker niets minder.
 
Maestro12 ik weet je bent een grote vakman om eea nog eenmaal te verduidelijken wil ik je graag per email wat fotos met info sturen en laten zien hoe photofiltre bij mij op het scherm komtof mij eventueel er bij neerleggen dat het zo niet lukt - maar nogmaalsbegrip voor mijn angst voor experrimenteren- ik krijg de schuifregelaar niet in beweging en ook de kleurinstelling niet te veranderen met vriendelijke groet gila
 
Je hoeft de foto's niet per mail te sturen, ik weet nu hoe ze er uit zien.
Je kan dit alleen oplossen door de juiste drivers voor je videokaart te installeren (aangezien je aangeeft niet meer kleuren te kunnen kiezen)
Als je dit niet aandurft, zal je je erbij neer moeten leggen dat PhotoFiltre nooit meer de juiste kleuren zal weergeven. Met de juiste drivers echter zal PhotoFiltre weer net zo werken als voorheen, aan jou de keus......
 
Maestro12 en de andere helpers in nood-in mijn geschetste situatie leg ik mij er bij neer dat ik niet met Photofiltre kan werken, dus verwijder het program en ga verder met de eerder genoemden.Wel een opmerking tot slot (omdat fotos sturen van de situatie geen zin heeft)PROBEER IK HET UIT TE LEGGEN:
Ik open het program Potofiltre,klik op bestand openen-verschijnt de map alle fotos-klik op 1 foto uit de map en open deze foto met door met de verkenner links er op te klikken resultaat het beeld verschijnt in zwart/wit VOLGENDE STAP klik op dezelfde foto en open deze nu met het rechts klikken het beeld verschijnt dan prachtig in kleur zoals hij door Irfanview in de map zit.
Dit alles vindt plaat met op de achtergrond het geopende program Photofiltre.Hopelijk is mijn uitleg duidelijk.
Tot besluit mogmaals allen hartelijk dank en als het schip met geld komt wordt er een totaal niewe creatie pc gekocht.
Vriendelijke groet gila
 
pohotofiltre beeldbewerken

ik heb dan maar afscheid genoemen van photiofiltre en ga verder werken metirfanview-adobe 5.0 - Xnview die dus minder eisen stellen en goed werken mvrgroet gila
 
incredimail - mailmelder

ik heb nog een probleem kan de mailmelder niet activeren bij het
pogen komt er links de melding geen mailder geselecteerd - ik klik een aan maar funtioneerd niet mvrgroet gila
 
ik heb nog een probleem kan de mailmelder niet activeren bij het
pogen komt er links de melding geen mailder geselecteerd - ik klik een aan maar funtioneerd niet mvrgroet gila

Is dat een extra functie van photofiltre :eek: ???

:p
 
Beste vriend Jozo thema photofiltre is afgesloten met dank aan allen -die mailmelder van incredimail staat hier waarschijnlijk fout ik wist hem niet anders kwijt te raken
probleem ik kan hem niet seleklteren zie bijgaande scan groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot005.jpg
    ScreenShot005.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 11
jozo bedankt ik heb hem daar geplaatst en wacht af mvrgroet gila
 
WIL HEM GRAAG IN HET NEDERLANS NU IS HIJ BIJ MIJ IN HET ENGELS moet ik hem eerst verwijdereen of kan het ook direct in het nederlands groet gila
 
Gila,

Maak even een nieuwe topic aan en verwijs met een link naar deze topic. Het is niet toegestaan oude topics omhoog te gooien. Ook al is het je eigen topic. Deze is van 2006, dus al heel lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif


PS mocht je hulp nodig hebben de link naar deze topic in je nieuwe topic te krijgen, kun je mij even mailen.
crash@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan