Photoshop CS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb je mailtje ontvangen en snap je uitleg helemaal!! Ik heb alleen pas morgen weer tijd om het uit te proberen, maar het zal vast wel lukken.

:thumb:

Ik had A-A toch niet uitstaan, het kan gewoon niet scherper denk ik :(

Kijk maar op mijn site er is niks scherper/gladder geworden aan de hoeken. Ik snap het niet, waarom ze dan wel glad worden bij die kleine gifjes van het menu.

Heb nu wel een betere manier voor de balken gevonden, gewoon de selectie op fixed zetten. Dan kun je de grote vast zetten.

Kan het liggen aan de pixels die je insteld bij het maken van een nieuw document?? Nu staat ie op 72 pixels...

Geplaatst door Bassos
Ik had A-A toch niet uitstaan, het kan gewoon niet scherper denk ik :(

Kijk maar op mijn site er is niks scherper/gladder geworden aan de hoeken. Ik snap het niet, waarom ze dan wel glad worden bij die kleine gifjes van het menu.

Misschien heb ik van het weekend tijd om m ff te maken.
Zondagavond wordt ik opgenomen in het ziekenhuis en Maandag krijg ik een hersenoperatie. Zal dan niet veel meer achter de pc zitten.

Hoe kleiner de ronding , hoe scherper die is. Dat is altijd zo.

Geplaatst door Bassos
Heb nu wel een betere manier voor de balken gevonden, gewoon de selectie op fixed zetten. Dan kun je de grote vast zetten.

dat kan ook ja. er leiden meer wegen naar Rome in PS

Geplaatst door Bassos
Kan het liggen aan de pixels die je insteld bij het maken van een nieuw document?? Nu staat ie op 72 pixels...

Hier hoef je niks aan te doen.

Stuur mij die bg op van het voetbalveld en ik kijk er ff naar.

Gr Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan