photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teatea

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2003
Ik heb Ulead Photoshop 4.0 My Custum Edition geïnstalleerd.
Als ik het programma wil gebruiken komt het startplaatje wel tevoorschijn, maar na verloop van tijd verschijnt de boodschap:
Ulead Photo Express
In Ulead Photo Express is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report confidential and nanonymus.
Als u de inhoud van dit rapport wilt weergeven, klikt u hier.
Knop: Fouten opsporen
Knop: rapport verzenden
Knop: niet verzenden
Als ik druk op: Rapport verzenden, komt na verloop van tijd de melding: Windos: onvoldoende virtueel geheugen. Windos zal het wisselbetsnad voor virtueel geheugen vergroten. Sommige bestanden gaan hierbij verloren. Raadpleeg HELP.

Na heel lange tijd is het foytenrapport voltooid. Als ik klik op SLUITEN verdwijnt het, maar ik weet niet waar naartoe.

Kan iemand mij helpen bij dit probleem?:love:

Teatea,

Voldoet jouw computer wel aan de eisen die het pakket ulead nodig heeft.
Vertel eens hoe jouw computer in elkaar zit.
dus geheugen, processor, harddisk, windows versie.

En waarom wil jij een rapport verzenden.
Je kunt beter de foutmelding hier neer zetten dan kunnen wij iets gerichter gaan zoeken.

Hallo Puppie,
Ik ben niet zo'n handige computeraar, zoals je zult begrijpen. De wil is er wel, maar de kennis veelal niet.
Fijn dat jij me mogelijk kunt helpen.
De foutmelding heb ik in de vraag verwerkt. Het rapport telt vele bladzijden; dan ben je morgen nog niet uitgelezen. Vandaar........
Mijn systeem:Microsoft Windows XP Pro versie 2002 service pack 1. Ik heb de updates gedownload, maar die staan niet bij de Eigenschappen van deze computer genoemd.
Mijn computer werkt met een AMD Athlon processor. Kloksnelheid 1.00 Ghz en 128 RAM-geheugen.
Heb ik je zo voldoende neveninfo verstrekt?
Tot de volgende keer. Groet, teatea:o

en nog een toevoeging: ik weet immers niet waar het Foutenrapport wordt opgeslagen! Dus al zou ik willen, ik zou niet weten hoe te handelen.

Intel® Pentium® 166 or above compatible system
Windows® 98, ME, 2000, XP*, NT4.0 with SP4
32MB of RAM, 70MB available hard disk space
Microsoft® Internet Explorer 5.0 or above
True Color or High Color display and monitor
Mouse or WinTab compatible pressure-sensitive graphics tablet

Het bovenstaande komt dus van de site van ulead.
Jouw systeem moet dit aan kunnen op 1 puntje na en dat is de ruimte op je harddisk.
Heb/had jij wel 70 Mb vrij tijdens de installatie.

Als dat wel zo is dan zou ik je willen aanraden om het programma te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

ja, dat heb ik wel. Ik heb een harddisc van 30 en van 80 GB. Die ruimte zal er nog wel zijn.
Goed, ik ga uninstallen en installen. Dank je voor je hulp!

En als je probleem dan terug komt dan lees ik dat hier wel weer.
suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan