php en word via include

Status
Niet open voor verdere reacties.

zodiak

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
ik ben daarnet al zeer goed geholpen maar nu zou ik toch inplaats van een txt bestand te laden met comando include , een doc (word) bestand willen laden dit omdat ik denk dat de layout dan toch wel beter is. momenteel krijg ik dit:

ÐÏࡱá����������������>��þÿ ���������������*����������,���

weet iemand de code hiervoor?

alvast bedankt

Een word bestand includen? Het lijkt me dat dat nooit goed kan gaan...

Waarom zou de layout dan beter zijn? En wat is nu eigenlijk precies het probleem?

Een word bestand includen? Het lijkt me dat dat nooit goed kan gaan...

Waarom zou de layout dan beter zijn? En wat is nu eigenlijk precies het probleem?

het probleem is dat al de text van een textbestand niet opgemaakt is en gewoon achter elkaar staat en dat is niet mooi , toch zeker niet voor menu van eetcafé. de reden dat ik zou zou willen werken is vereenvoudiging dat iemand die geen html of dergelijke kent toch de menu kan aanpassen en online zetten

Dan zul je met een WYSIWYG-editor moeten werken. De inhoud daarvan opslaan in een database of tekstfile en die vervolgens in je pagina plakken.

Óf, je doc bestand als HTML-pagina opslaan (meende dat dat kan) en die in een iframe zetten. Includen kan in ieder geval niet, want wat er ook in de bron komt, het zal geen HTML zijn.

Dan zul je met een WYSIWYG-editor moeten werken. De inhoud daarvan opslaan in een database of tekstfile en die vervolgens in je pagina plakken.

Óf, je doc bestand als HTML-pagina opslaan (meende dat dat kan) en die in een iframe zetten. Includen kan in ieder geval niet, want wat er ook in de bron komt, het zal geen HTML zijn.

ok alvast bedankt ik zoek verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan