PHP Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo,
Ik heb van de volgende site een gratis forum script gedownload :

GEEN RECLAME,
http://www.unreal-solutions.org/
DIT IS GEEN RECLAME!

Ik heb een host (gewoon van een .nl site dus geen gratis gedoe...)
Alleen ik snap niet hoe ik hem moet installeren.. het moet met PHP... Alleen het lukt me niet. Heeft iemand een duidelijke uitleg voor beginners in het Nederlands hoe ik deze kan installeren, Want in de engelse uitleg staat er : Ga naar de file BLADIEBLALA.PHP alleen er staat niet bij waar die file is.. en hoe ik het moet kunnen bekijken? want ik zie hem alleen in een code.. en kan hem niet in PHP style zien.. Kan iemand het met uitleggen?

Mvg, Kipeke10

Als ik op die site kijk, zie ik geen forum die is te downloaden. Het enige dat ik zie is een stukje portal software die gebruik maakt van ipb. Ipb, beter bekend als Invision Power Board, is forum software waarvoor je moet betalen (150 dollar voor een standalone license). Pas wanneer je dat forum hebt geinstalleerd, kun je de portal erbij zetten.

Gezien je openingspost denk ik dat je beter kunt uitwijken naar een echt gratis forum, zoals phpbb. Bij phpbb zit ook voldoende documentatie (en ik geloof zelfs een installatiewizard als de elementaire dingen gelukt zijn (uitpakken/uploaden/rechten goedzetten)).

heeft iemand dan..

Heeft iemand dan een forum script (gratis)

Die wel makkelijk te installeere is?

ok tnx

Uhm.. die phpBB vind ik niet fijn.. Dus bedankt voor je andere links

Regards, Kipeke10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan