PHP Highlithing

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolleyes:
Ik heb je links gegeven waar je over overflow kan lezen ... Als je dan een beetje prutst kun je zoiets krijgen:
Code:
<div style="width: 400px; height: 300px; overflow: auto">
Succes :thumb:

Ik ben niet helderziend, met zo'n zinnetje kan ik echt niet ruiken wat je fout doet ...

Ow sorry :$

PHP:
echo"<div style=\"width: 400px; overflow: auto;\" . kleuren($input->code) . "</div>";

Probeer dit eens:
PHP:
echo "<div style=\"width: 400px; overflow: auto\">" . kleuren($input->code) . "</div>";
Succes :thumb:

Sorry, zo had ik het ook :$
Maar had mijn id=\"1\" eruit gehaald, daarom was dit gebeurt :$
Maar hij doet het nog steeds niet :(

Laatst bewerkt:
Heel erg bedakt :thumb:
Alleen doet hij het in Firefox niet:(
In firefox zijn ook geen scroll balken, en hij gaat niet gewoon door in de breedde, hij gaat verder op de volgende regel :(

Laatst bewerkt:
Ik heb Firefox nog ff niet geïnstalleerd, maar bij Mozilla deden ze 't ook niet. Kep 't ff aangepast, 't werkt nu ook onder Mozilla :)
Zie bijlage.

Bijlagen

A das beter :)
Maar kan ik het ook zo doen dat hij geen scrollbalken geeft en gewoon onder de layout verder gaat, dat er niks te scroollen is? Zoals eerst bie ie?

Je wil helemaal geen scrollbalken meer ? :8-0:
'overflow: hidden'

Het probleem is dan nog, dat als ik de tekst selecteer en naar rechts ga met de muis, krijg ik hem evengoed, en dat moet juist niet :confused: :o

Geplaatst door Webstudios
Het probleem is dan nog, dat als ik de tekst selecteer en naar rechts ga met de muis, krijg ik hem evengoed, en dat moet juist niet :confused: :o
Daar doe je niets tegen :)

Vast wel, je zou kunnen proberen elke regel max x aantal tekens mag zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan