PHP Highlithing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Webstudios
Nee dat wil ik niet, ik wil gewoon dattie onder de layout/tabel verder gaat:o

waarom trouwens, nu we er toch uit zijn dat het niet gaat werken :D

Wat bedoel je met onder de layout / tabel verdergaan ?
Eerst zei je dat je die regels wilde afkappen (dat gebeurd met nowrap), daarna zei je dat je geen scrollbalken wilde (als de regel nu langer is dan zoveel tekens zie je de rest van de regel gewoon niet meer, niet zonder selecteren en naar rechts gaan althans), maar wat je nu vraagt snap ik niet :p

Geplaatst door JPeetje
Wat bedoel je met onder de layout / tabel verdergaan ?
Eerst zei je dat je die regels wilde afkappen (dat gebeurd met nowrap), daarna zei je dat je geen scrollbalken wilde (als de regel nu langer is dan zoveel tekens zie je de rest van de regel gewoon niet meer, niet zonder selecteren en naar rechts gaan althans), maar wat je nu vraagt snap ik niet :p

Wat ik wil is gewoon dat de tekst wegvalt wat nu is, maar je moet dan niet naar rechts kunnen gaan :o
Das wat ik bedoel :P

ik geloof dat ik hier ook nog wat kan leren. ik kamp soms ook met zulk soort dingen. inprinciepe zou het met td ook moetten kunen. maar helaas werkt dat niet altijd hoe het moet.

Geplaatst door bouman4
ik geloof dat ik hier ook nog wat kan leren. ik kamp soms ook met zulk soort dingen. inprinciepe zou het met td ook moetten kunen. maar helaas werkt dat niet altijd hoe het moet.

Nee dat gaat niet want dan doet hij het niet in Firefox

nouja ik bemoei me er verder niet meer mee ik bemoei me al met te veel zaken en het is stress time dus :confused: :(

:| Alles kan :P
Ja JPeetje kom op:D
Klopt, alles kan :p
Wat jij wil kan ook wel, je moet alleen ff realistisch denken :)
Met PHP is het mogelijk om elke regel na x tekens af te breken. Echter, als ik dat voorbeeldscript in de DIV bekijk zijn dat heel wat regels. Wil je elk van deze regels afgaan en enkele functies toepassen zodat men de rest van de regel niet kan zien, dan neemt dat tijd in beslag. Bij een groot aantal regels, in je voorbeeldscript 149, bouwt deze tijd zich op. Deze tijden kunnen dan al gauw richting de 10 seconden gaan, wat compleet onacceptabel is :)

Misschien dat 't met Javascript mogelijk is, maar dan is 't voor de bezoeker alsnog mogelijk om de rest van de regels te lezen, aangezien Javascript client-sided is.

Dus ... 't Kan wel ... :p

Niet bron codes, maar sorry hoor, als ik dit wel :x

ooohw, 't maakt dus niet uit wat er in komt te staan. In het voorbeeld heb je er een source in gezet ;)

Het word iets als code tags met [ code] code hier [ /code]
met regelnummers etc:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan