php verzoekserver voor internetradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

dries369

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2009
Berichten
6
Hallo
kan iemand mij vertellen of ik op een http website waar ik zelf muziek draai een verzoekserver kan plaatsen en moet dit in php of kan dat ook anders. alvast bedankt groetjes
 
Laatst bewerkt:
Verzoekserver voor wat voor radio?
 
een eigen radiozender waar mensen ook verzoekjes moeten kunnen aanvragen
 
het makkelijkste is een formulier wat mensen in kunnen vullen. Vervolgens kun je met PHP een mail sturen naar een mail adres wat de DJ controleert. :)
 
wat bedoel je daar precies mee ik had in gedachten een link op de site met verzoekjes dan dat de dj het binne krijgt via een verzoek control paneel waar ik het verzoekje kan af lezen want met mail kan het wel is zijn dat die niet over komt he:thumb:
 
Je kunt een compleet controle panel opzetten wat de DJ moet controleren of je kunt een email adress aanmaken wat de DJ moet controleren. In beide gevallen zal de DJ iets moeten controleren.

Als je genoeg tijd hebt kun je zeker een controle paneel bouwen, maar als je een snelle makkelijke oplossing wilt zou ik gewoon een formuliertje maken wat PHP vervolgens emailt. Daar heb je géén SQL database voor nodig.

Emails komen overigens wel altijd aan als je de mail goed verstuurd en je mail server niet fout is geconfigureerd of op een blacklist staat. Als je het naar een mail@jouwdomein.nl stuurt komen ze praktisch altijd aan.
 
ja oke ik snap wat je bedoelt ik had zelf in gedachten via een database wat de dj moet controleren maar ik weet niet hoe ik zown control paneel moet maken
 
@all4u webdesign
ik heb je antwoord onzichtbaar gemaakt.( nog wel te lezen door de leiding)
1e is dit een topic van begin 2009, dus waarschijnlijk opgelost.
2e inkomsten genereren via Helpmij.nl is niet de bedoeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan