phpBB forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
na lange tijd heb ik weer een aantal problemen/vragen!

Eerst de belnagrijkste:

Ik heb mijn forum omgezet naar een .nl. Maar nu werkt mijn foto album niet meer! Als ik een foto wil uploaden krijg ik devolgende melding:

Warning: copy(album_mod/upload/adaeab3f5bfb96b5764ed7cc26270d90.jpg): failed to open stream: Permission denied in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php on line 488

Warning: getimagesize(): Unable to access album_mod/upload/adaeab3f5bfb96b5764ed7cc26270d90.jpg in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php on line 504

Warning: getimagesize(album_mod/upload/adaeab3f5bfb96b5764ed7cc26270d90.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php on line 504

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php:488) in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 553

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php:488) in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 554

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php:488) in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 555

Ik heb de album database al weggegooit en opnieuw geinstaleed maar niks helpt

iemand een idee??

meestal ligt niet aan datbebase, ik maak altijd back up van forum haal alles der af en gooi het der weer op en bij mij gaat error altijd weg

Geplaatst door epse
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/album_upload.php:488) in /home/virtual/site108/fst/var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 555

Ik heb de album database al weggegooit en opnieuw geinstaleed maar niks helpt

iemand een idee??
Die header warnings komt waarschijnlijk doordat je een nog lege regels code achter ?> hebt laten staan in album_upload.php. Kijk daar dus eens eerst naar.

//Edit/

Gigantisch lange code weggehaalt

Laatst bewerkt:
ik zie geen overbodige regels.. of ik moet er overheen kijken..

groetjes

Het is gelukt!

Heb nu alleen iets wat ik graag wil veranderen:

Als je als gast komt dan is de layout niet mooi.. (schuifbalken) Kan ik dit aanpassen??

Hoe bedoel je? Als je op je portaal komt? Foto album? Geef ook even een linkje

Als je op de portaal komt bedoel ik! Als je als gast op de site komt komen er schuifbalken! Meld je je aan als lid dan is de layout weer mooi!

Hier de link:

http://www.epsemasters.nl/forum/portal.php

(headout wil je weer op de site meld je dan ff opnieuw aan! dan accepteer ik je weer!)

Een subtiel schopje...

En meteen een nieuw probleem:

Ik heb het forum zoveel veranderd dat ik niemand meer een mod\beheerder kan maken... De opties staan er nog wel maar als ik dan op OK klik dan komt er geen bevestiging en worden de gewijzigde dingen dus niet opgeslagen!

Iemand de code waarmee ik dat weer goed krijg?

Ik zie nu enkel foutmeldingen, over een niet bestaande tabel.
Geplaatst door epse

Ik heb het forum zoveel veranderd dat ik niemand meer een mod\beheerder kan maken... De opties staan er nog wel maar als ik dan op OK klik dan komt er geen bevestiging en worden de gewijzigde dingen dus niet opgeslagen!
Aanpassingen aan je forum kunnen er niet voor zorgen dat bepaalde opties niet meer werken. Waarschijnlijk is er dan iets fouts gegaan tijdens het modden. Misschien is phpbb plus iets voor je, dat is een phpbb forum met een flink aantal mods reeds geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Hij geeft sinds vanmiddag deze foutmelding en heb geen idee wat het is!

Heb niks veranderd of iets..

Het lijkt erop dat er een tabel ontbreekt. Heb je een wijziging doorgevoerd in je DB?

Nee heb helemaal niks veranderd want zat op stage. Ik had toen ik die melding kreeg meteen contact opgenomen met flexwebhosting omdat ik dacht dat hun weer aan t klooien waren, kreeg net dit mailtje,

Beste Koen ,

We hebben niks met je forum gedaan.
Ik heb nu geprobeerd je forum te repareren in Myadmin maar dit is niet
gelukt.
Ik denk dat je forum is beschadigd en daardoor ook zoveel problemen daarmee
hebt.

Je kunt het best de installatie opnieuw doen van dit forum , waarschijnlijk
zijn dan al je problemen opgelost.

Met vriendelijke groet,

Dus denk dat er weinig anders opzit dat t forum opnieuw te instaleren... Maar ben dan natuurlijk ook weer alles kwijt...?

Hoeft niet, je kan een aantal tabellen bewaren en die terugzetten. Maar de tabel phpbb_texts is beschadigd en daar zitten al te geplaatste berichten in. De Users tabel bevat je gebruikers. Je zal zelf moeten kijken welke tabellen je wel en niet meer kan gebruiken. Ik hoop voor je dat zij dat evt. voor je willen gaan doen, maar ik vrees van niet.

Heb momenteel een aantal PHPbb plus forums geinstaleerd maar heb nog geen mooie gevonden! De een was te uitgebreid de ander niet mooi...

Iemand een goeie?

Op http://www.phpbbhacks.com staan er nog een aantal!

Ik heb nu http://www.epsemasters.nl/phpBB2/portal.php online maar daar staan een aantal dingen in die ik wil verwijderen..

Namelijk de: Knowledge Base, Your own Notepad ore Notebook, Shop, Lottery en Bank.

Ook als je een bericht post staan er dingen die ik wil verwijderen! Iemand een idee waar ik dit allemaal kan verwijderen?

Headout is die plus die op die site van jou staat een beetje mooi? Anders ga ik daar wel mee bezig!

Groetjes Koen

Ik heb toch het forum geinstaleerd wat jij had gegeven! En het ziet er goed uit:

http://www.epsemasters.nl/forum/portal.php

Alleen zijn er een paar dingen die ik wil verwijderen zoals:

Links
Een paar mogelijkheden als je een bericht wil plaatsen er staan veel iconen die je kan gebruiken enzo
Ook wil ik graag het PHPBB plus logo wijzigen voor een andere!

Waar kan ik dit verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan