Picto`s van VLC weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
831
Hallo,
ik heb hier al rond gekeken, maar ik kom er niet uit.
Voor mijn video`s gebruik ik VLC en nu staat de map vol met pionnetjes.
Ik wil juist zien welk filmpje er staat, dus gewoon het eerste beeld.
Nu moet ik als er geen titel bijstaat steeds filmpjes openen om te zoeken.
Iemand een idee?
 
Halllo,

Waarschijnlijk zijn het je weergaveopties voor mappen.
Als je naar jde videomap gaat, staat er bovenin "beeld" klik hier op en verander dan de weergave. Waarschijnlijk staat die nu op details of lijst waardoor je geen thumbnail ziet maar slechts het icoontje van VLC.
ALs je deze op "normaal" zet of iets anders zie je ze wel!
 
Ja. In verkenner naar het Bestandsmenu of Organiseren. Daar Map en zoekopties selecteren. Op het tabblad Weergave bij de geavanceerde instellingen kijken en bij het vinden van "Altijd pictogrammen weergeven" dat veranderen en in het zelfde venster Op (soortgelijke) mappen toepassen.
 
Je hebt inderdaad niks aan die pilonnetjes ;)
dwckg.jpg
 
Ja, zo staat alles goed maar blijf het controleren.

Ik zou eerst naar Taakbeheer gaan en het proces explorer.exe sluiten. Daarna in taakbeheer bij het menu Bestand Nieuwe taak en explorer intypen. Dit is meestal even goed als opnieuw opstarten.

Laat Windows zoeken naar fouten in de beveiligde systeembestanden met de opdracht sfc /scannow nadat je CMD zoekt bij Start en daar rechts op klikt en Uitvoeren als Administrator kiest.
 
Maar alles stond al zo ik heb er nog niks aan gedaan! En toch staan er die pionnetjes.
 
Ga eens naar > Map en zoekopties > Weergave en > Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen moet niet aangevinkt staan en Bestandspictogram op miniaturen weergeven moet wel aangevinkt staan. Mogelijk pc opnieuw opstarten. Probeer eerst die van mij voordat je verder gaat.
 
Laatst bewerkt:
Helpmij2.jpgHelpmij3.jpg

Explorer.exe staat hier niet bij. Het enige wat ik kon doen was Chrome uit en aan zetten.
 
Laatst bewerkt:
Helpmij4.jpg

Ik heb inmiddels een andere schijf, maar hiervoor was het ook al zo.

Senso: Ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het opgelost? Probeer anders eens > Opschonen met CCleaner (kijken wat aangevinkt staat) en de > Registercleaner van CCleaner (vrij veilig).
 
Helpmij7.jpg

Kan ik hier wat aan veranderen?

Senso, dat had ik allemaal al gedaan.
Ben nog volop bezig met al die programma`s van de link,
maar sommige zijn te moeilijk voor mij.
 
Volgens mij staat alles goed en niets aan veranderen. Gewoon installeren. Als iets niet goed is kun je het programma wellicht weer verwijderen.

Als iets te moeilijk is, geef dan aan waar het om gaat.

Overigens als je te bang bent om zaken uit te voeren dan moet je altijd eerst systeemkopieën, databack-ups en een bootmedium maken. Bijvoorbeeld Aomei en EaseUS Todo Backup zijn eenvoudige programma's. Dat heeft al 'tig' keer op Helpmij.nl gestaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan