Picto`s van VLC weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beeld werd zwart omdat Windows Explorer (Verkenner) werd afgesloten terwijl je in het scherm van de opdrachtregel zat.

Maar hoe kom ik dan weer terug in het systeem????

Ik kan niet alle resultaten van AutoRuns beoordelen maar zie dat de Search service niet wordt gevonden. Daarom: heb je mijn advies opgevolgd, om de opdracht sfc /scannow te geven in een elevated prompt (zoek de opdrachtregel bij Start met "CMD" en klik rechts op het resultaat CMD, kies daar Uitvoeren als Administrator)? Windows controleert hiermee de beveiligde systeembestanden dus of het nog origineel is. Bij reparatie vraagt Windows om de installatiebestanden.

Ik vraag me af of ik installatiebestanden heb.
 
Ik neem aan dat je toch de c: schijf scant. Windows kan niet weten of dat nodig is. Dat is trouwens ook één van de oplossingen bij "Windows Resource Protection could not perform the requested operation." Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=7iTGkQ9Rqy0

De Windows 10 installatiebestanden zou je moeten hebben. Het kan, behalve dat je de noodzakelijke originele bestanden hebt, ook het opstarten vaak automatisch repareren en verschillende controle en herstelopdrachten kan je vanaf de installatie geven onder "Repareren." Misschien staan deze op een herstel-partitie maar als je een lege 8 Gb USB stick hebt dan is het ook gemakkelijk te maken en te downloaden bij Microsoft met behulp van het daar op te halen Media Creation Tool. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 Onder de tweede keuze bij de plusjes staan nog de bijzonderheden maar de download ervan uitvoeren maakt een installatie medium van de USB stick of eventueel een dual layer DVD.
 
Voorlopig werkt het trucje om eerst een ander programma te downloaden en dan "openen met" te wijzigen weer even.
Voor hoelang weet ik niet. Dan zal ik de laatste optie uitproberen (Moet toch een nieuwe USB stick halen)
 
Punt 1 t/m 3 eerst uitgevoerd? Dat kan ik niet zien op het plaatje.
 
Route 99 Heb ik inderdaad gedaan. Ik heb een tijdje niks van me laten horen, omdat ik nu nog een ander probleem heb.
"Iets" zorgt ervoor dat ik Google niet als startpagina vast kan zetten. Ik zie bij aps en extenties ook geen Googlemeer staan
 
Dag, kan je deze vraag nieuw stellen, met welke browser er gebruikt wordt er bij? We openen altijd een ander topic. Wat ik kan bedenken is dat er bij instellingen, op de regel van het adres voor de startpagina, een vorige keuze nog blijft staan dus het een ongeldig adres wordt. Of er staat niet dat er een nieuwe tab moet zijn bij starten van de browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan