Pictogrammen bureaublad opslaan??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Een goede morgen,

Ik heb een hoop pictogrammen op mijn bureaublad staan. Is er een mogelijkheid om deze picogrammen ergens onzichtbaar op te slaan? Hoor graag van jullie.

Groet,
Reindert

Hoi,

Is links onder in de taakbalk geen optie.

Modag

Moguh Modag,

Ja dat is wel een optie. Maar hoe krijg ik ze daar? En kan ik ze daarna wel gewoon weer aanklikken? Hoor het graag van jou want dan kan ik mijn bureaublad een beetje gaan opruimen.

Groet,
Reindert ( Volgende week zaterdag wordt het geheugen van mijn laptop verhoogt van 1024 Mb tot 2048 MB je wilde dit nog weten van mij. Nou bij deze dan Modag. )

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je op de taakbalk onder met rechtermuisknop klikt en dan naar boven naar werkbalken daar staat snelstarten bij die aanvinken.
En dan kan je elk icoon wat je wil van je buroblad naar onder slepen .
En dan controleren of ze werken en als ze werken kan je die van het buroblad verwijderen je kan ze ook later zo weer terug zetten naar buroblad als het niet mocht bevallen.

Modag

Moguh Modag,

Groet,
Reindert ( Volgende week zaterdag wordt het geheugen van mijn laptop verhoogt van 1024 Mb tot 2048 MB je wilde dit nog weten van mij. Nou bij deze dan Modag. )

Dat is fijn voor je, ben je naar de winkel er mee geweest?

Modag

Hoi Modag,

Ik heb het iets anders gedaan maar wel op basis van jou advies. Ik heb met de rechtermuisknop in de taakbalk geklikt en heb een extra taakbalk gemaakt van het bureaublad en van mijn documenten in de bestaande balk. Want bij mij stond alles al aangevinkt vandaar dat ik een extra taakbalk heb aangemaakt. Bedankt voor je antwoord.:thumb: Ik ben in iedergeval weer geholpen.

Groet,
Reindert

Dat is fijn voor je, ben je naar de winkel er mee geweest?

Modag

Ja ik ben gister naar de pc shop gegaan. De laptop is daar open gemaakt en nagekeken. En volgendeweek zaterdag ga ik terug om het 2x1 gig geheugen te laten plaatsen. Jij zij tegen mij dat ik maximaal 2 gigb op mijn laptop kon hebben. Maar in de pc shop zeiden zij dat mijn laptop een max van 4 gigb kan hebben. Maar volgens hun gaat mijn laptop al stukken beter presteren met die 2 gigb. De prijs is eurie 19,95 per 1 gig.

Laatst bewerkt:
Hoi Modag,

Ik heb het iets anders gedaan maar wel op basis van jou advies. Ik heb met de rechtermuisknop in de taakbalk geklikt en heb een extra taakbalk gemaakt van het bureaublad en van mijn documenten in de bestaande balk. Want bij mij stond alles al aangevinkt vandaar dat ik een extra taakbalk heb aangemaakt. Bedankt voor je antwoord.:thumb: Ik ben in iedergeval weer geholpen.

Groet,
Reindert

Zo zie je maar een klein zetje heeft grote gevolgen weer wat wijzer:thumb::thumb:

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan