Pictogrammen instellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
om mijn achtergrond schoon te houden, daarom wil ik het zo.
Bij xp had je een mode, na zoveel maanden of zo, maakte die jou achtergrond schoon, zet alle icoontjes die je niet vaak gebruikte in een mapje.
Maar ja nu is dat niet meer zo...
Ik ben niet bekend met rocketdock, kan je me wat meer er over vertellen ?

:D Met RocketDock bijv. kan je maken een virtuele werk-balk of een snelstartbalk of die onze taakbalk in die kan je alle jouw pictogrammen dumpen en zo instellen zodat die verschijnt alleen maar als jijzelf dat wil en/of als je met muis pijltje over sleept, dan gewoon klik je op gewenste iets en gebruik je die.....:thumb: op die manier zie je niets op je bureau blad of zelfs beneden op je werk balk ...:D kijk ff die YouTube filmpje ( heb je ze veel meer ! op YouTube ) ..
ilzl1c.gif
54436815836847111444.gif

:D Wat ook interesant is je kan die RocketDock verplaatsen waar je maar wil Boven of beneden of liks of recht ( zijkant ) vertical of horizontal instellen, groot of klein maken enz..enz..enz..

Laatst bewerkt:
ik heb geinstalleerd op nieuwe laptop, helaas wel wat aan de latere kant, was vergeten dat deze applicatie bestond, my bad.
Alleen ik zit nu met een probleem, ik heb een aantal van die iconen nu op me desktop staan, alleen ik wil ze nu ook dus in me rocketdock, heb dat ook gedaan, maar ze blijven als ik ze sleep naar me rocketdock ook op me desktop, en dat wil ik dus niet, is er een mogelijkheid om de iconen te verwijderen? zonder dat de programma er aan kapot gaat (het niet meer doet)

+ ik zie niet bij de instellingen, dat de rocketdock alleen getoont wordt op de desktop pagina, maar dus niet als ik aan het surfen ben ook, want dan is het vrij irrietant om mee te werken ...

:d Iconen kan je makkelijk bijvoegen of verwijderen kijk :D ...:thumb:
4edbd971ca88b-4213029sNyuxBbt.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan