piepgeluiden in mijn laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter ninc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ninc

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik heb sinds kort een gloednieuwe laptop, de Acer Aspire 5720G-102G16. Hij werkt perfect maar sinds kort maakt ie rare piepgeluiden.

Wanneer de laptop aanstaat hoor ik hoge piepgeluiden die je hoort wanneer je geen muziek heb aanstaan. Wanneer ik aan de achterkant van de laptop luister hoor ik bij de processor de piepgeluiden vandaan komen. is dit normaal dat de processor zo'n piepgeluiden maakt?

Nee, is niet normaal en ik zou er lekker mee terug gaan nu je nog garantie hebt!

Weet iemand hoe de garantie van Acer werkt? Ik heb dus 1 jaar garantie, moet ik gewoon bellen en dan laten oppicken of moet ik het zelf brengen naar een servicecenter? Het is mij allemaal onduidelijk wat bij Acer bedoelt word.

Bellen om de storing te melden:

Acer Helpdesk (voor technische vragen en aanmelding/status reparaties)
particulieren & resellers : 0900-2020767 (0,10 Euro/minuut)
Fax : 073 - 6459690

Neem even contact op, ik ga ervan uit dat ze hem komen halen maar dat hangt van de soort garantie af die je hebt. Heb jij Pickup & Return?

Neem even contact op, ik ga ervan uit dat ze hem komen halen maar dat hangt van de soort garantie af die je hebt. Heb jij Pickup & Return?

Ik weet niet of ik pickup en return heb, dacht het van wel maar weet het niet.

Het is dus wanneer je je oor bij het toetsenbord houdt dan hoor je piepgeluid op een hoge toon en wanneer je op de achterkant luistert hoor je de pieptoon heel goed bij de processor. De processor zou dus eigenlijk geen piepgeluid moeten maken?

Laatst bewerkt:
ik heb acer gebeld. dat piepgeluid mag niet volgens hun en dus nemen ze het in reparatie. Ik krijg binnenkort een mail waarin staat wat ik moet doen. Dan moet ik ups bellen en die komen het ophalen. Het zou binnen 10 a 15 werkdagen gerepareerd moeten zijn, maar ik weet niet of ik daar waarde aan moet hechten.

nu maar hopen dat alles goed gaat en ik een goede werkende laptop terugkrijg, met dezelfde configuratie lol.

Inderdaad, maar even kijken hoeveel waarde je er aan kan hechten. Ik heb verder zelf geen ervaring met Acer. Hou ons de hoogte als je wil. Ben erg benieuwd naar het verloop ervan.

Laatst bewerkt:
Update 1: De laptop is vrijdag 17 augustus opgehaald.

Ik hou deze topic op de hoogte, dan kunnen we zien hoe de reparatie met acer verloopt.

Geachte Acer klant,

Uw Acer produkt is gearriveerd bij ons Reparatie Centrum en wacht op herstelling.

Yay.

De update der updates!!!

Geachte Acer Klant, Uw Acer product,Is hersteld en staat gereed voor verzending.Uw Acer Produkt wordt binnen 2 werkdagen aan u retour gezonden en afgeleverd.

YAY!! Dat wordt dus volgende week mijn laptopje terug!

Hmm nu hopen dat ie helemaal goed werkt:) Anders ga ik bij ze langs:evil:

Op zich redelijk snel moet ik zeggen als je hem inderdaad ook over twee dagen hebt.
Ik hoop dat alles weer in orde is.

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag niet thuis, maar ups schijnt al bij mij aan de deur geweest te zijn. Hopelijk kan iemand anders thuis em aannemen bij de 2de poging,,, anders kan ik alsnog het weekend wachten.... :(

Maar toch snelle service:) Belangrijkste is als ie het maar goed doet.

Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
EINDHOVEN, BEST,
NL 07/09/2007 11:53 's morgens DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
07/09/2007 7:03 's morgens WORDT AFGELEVERD
07/09/2007 7:02 's morgens IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/09/2007 2:04 's morgens EXPORTSCAN
07/09/2007 12:27 's morgens AANKOMSTSCAN
HAMBURG,
DE 06/09/2007 9:15 's middags VERTREKSCAN
06/09/2007 6:34 's middags HERKOMSTSCAN
DE 06/09/2007 11:04 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Fock,,,, niemand was thuis de eerste keer. Nu heb ik een briefje waarop staat dat het maandag opnieuw aangeboden zal worden.

Nouja, maandag dan...

Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
EINDHOVEN, BEST,
NL 10/09/2007 11:25 's morgens AFGELEVERD
10/09/2007 8:46 's morgens WORDT AFGELEVERD
10/09/2007 8:45 's morgens IMPORTSCAN
10/09/2007 3:51 's morgens BESTEMMINGSSCAN
10/09/2007 3:50 's morgens IMPORTSCAN

Ik heb hem thuis nu, ben alleen op het werk. Dus ik kan em vanavond checken of ie goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan