piepgeluiden in mijn laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter ninc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
in de brief stond dat ze niets hebben kunnen vinden, en dus hebben ze alleen mijn laptop opnieuw geinstalleerd. Ze hebben wel de vierpuntsdruktoets vastgemaakt, zodat die niet meer trilt.

Maar voor de rest piept ie nog wel,,,, helaas. heb ik daar zo lang op gewacht?? Ze zeggen dat de laptop naar behoren functioneert.

nouja, ik leg me erbij neer.

Raar..dan zal het zo horen neem ik aan. Ik kan het niet horen hier.

weet je wat het ***te nu is?

Infrarood krijg ik niet meer aan, en de sd card slot is verrekt... Maar om nu opnieuw op te sturen gaat mij te ver... de volgende keer gaat het geen acer meer worden.

Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou hier geen genoegen mee nemen. Ik zou in ieder geval contact opnemen met Acer om te zeggen dat je klacht niet afdoende is verholpen en dat er tijdens/door de reparatie zelfs meer problemen zijn ontstaan met je IR en kaartlezer. Dit ook al voor het geval je in de komende 11 maanden opnieuw garantie moet claimen, dan is jouw klacht alvast bij Acer vastgelegd.

Naar mijn mening dient een nieuw apparaat gewoon goed te werken en hoef je geen genoegen te nemen met een halfslachtige of slechte reparatie.

Sluit ik me bij je aan.....zeker geen genoegen mee nemen zeg. Wat een *****s...
Bellen zou ik zeggen!!
Als je er nog eens één koopt neem dan een Asus of Medion!! Asus is erg goed en heeft een hele goede service en Medion mag dan wat minder zijn dan Asus maar heeft tot zover ik weet de beste service die er is:thumb:

De infrarood krijg ik niet aan, staat wel geinstalleerd (CIR) en ik heb de driver ook opnieuw proberen te installeren maar werkt ook niet.

De sd kaart slot werkt wel, maar het spring mechanisme wanneer je de kaart erin duwt dat ie vastklikt en dat je dan indrukt dat ie eruitspringt, werkt niet meer.

Allemaal vet ***, dus de volgende keer geen acer meer. Ze hebben het best wel snel bezorgd etc, maar dat ze het verrekken i.p.v. repareren vind ik onacceptabel.

Ik moet binnen 4 dagen reageren als ik beschadigingen heb, maar k heb geen zin meer om het op te sturen.

Nouja, alweer een wijze les.

Heb hetzelfde probleem met mijn acer aspire 5720g. Ben vandaag met mijn laptop teruggegaan naar de winkel. Deze hebben ook geluisterd en zeiden dat dit normaal was bij de dual core 2 processors.... Zij hebben mij daar ter plekke ook nog een acer notebook laten zien met eenzelfde processor en daarbij hetzelfde geluid.

Helaas we zullen het ermee moeten doen, zal hem iig niet opsturen naar acer nu ik jou verhaal heb gelezen.

Ik zou het nu niet meer opsturen. Maar verder ben ik tevreden met mijn Acer 5720G, alleen jammer van die piepen.

Weet jij hoe je infrarood aanzet op je acer? Ik krijg het niet meer aan:(

En heb jij ook dat die vierpuntdruktoets van de touchpad een beetje los zit, waardoor wanneer je aan het typen bent het een beetje meetrilt?

Ik ben er ook tevreden mee, vind hem alleen wat te langzaam door vista vandaar dat ik mijn laptop nu wil uitbreiden naar 2gb geheugen.

Ik heb verder geen last van de vierpuntdruktoets. Bij mij zit hij gewoon vast.

Infrarood heb ik nog niet gebruikt, zal het binnenkort eens uittesten. Dacht dat ik er wel wat in de handleiding over gelezen had, misschien moet je die eens raadplegen:)

heb ik gedaan, maar staat bijna niets in.

Heb je geen 2 gig standaard dan? Ik heb er 2gig standaard inzitten.

Ik heb sinds kort een gloednieuwe laptop, de Acer Aspire 5720G-102G16. Hij werkt perfect maar sinds kort maakt ie rare piepgeluiden.

Wanneer de laptop aanstaat hoor ik hoge piepgeluiden die je hoort wanneer je geen muziek heb aanstaan. Wanneer ik aan de achterkant van de laptop luister hoor ik bij de processor de piepgeluiden vandaan komen. is dit normaal dat de processor zo'n piepgeluiden maakt?

het is een storing had je iets gedowload? heb je geen internet? of heb je iets op google gedowload? als het op google is kan het zijn dat er een storing in zat of op msn dat je een bericht kreeg met een storing er in (kan geburen dan moet je even er heen bellen en dan zeggen dat je er aan komt om hem terug te brengen) en dan je geld terug vragen natuurlijk!
doen ze het niet? zeg het dan even tegen me dan zeg ik wat je moet zeggen oja er zit denk een draadje los

Laatst bewerkt:
waar heb jij het nu over?

de laptop was al opgestuurd naar acer, die zeggen dat het zo hoort en het is in ieder geval niet softwarematig.

heb de 5720G uitvoering, dus de 'goedkopere', daar zit standaart 1 gb in en een 1,5 ghz duo core 2 processor..

maar goed, gisteren 1 gb geheugen gekocht voor €25 en draait perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan