• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pijltoetsen werken niet mer in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hhoi, mijn pijltoetsen werken niet meer in excel. ik kan met de muis wel een andere vakje selecteren maar dat werkt niet lekker. weet iemand een oplossing?

ik heb wel de zoekfunctie gebruikt en zag alleen iemand met dezelfde vraag voor mac.

gegroet,

bilal

Hen je al eens op de Scroll Lock toets van je toetsenbord gedrukt?

is er niets is simpels, het is denk een functie wat je kan uitschakelen. het is voor iemand anders en om dat met een compleet nieuwe installlatie aan te komen....

scrolllock geen succes dan
is het misschien een laptop en fn toets ingedrukt?

Laatst bewerkt:
nou het is opgelost, ik mag een nieuwe installatie uitvoeren na veel gezeur.

allemaal bedankt voor jullie hulp en een fijne weekend.

We zullen nooit weten of-tie scroll lock heeft ingedrukt

Ron

@Leofact

Als scoll lock is ingedrukt, blijft het probleem ook na een nieuwe installatie bestaan toch?
Ik zou dat niet verwachten. Maar, wellicht iets om uit te proberen voor de echte avonturier?

Ron

dat klopt, als je scroll lock aan hebt staan dan werkt het ook niet. maar ik dit geval stond ie uit. na installatie deed ecxel het weer. denk dat het een instelling was.

gegroet,

Had net hetzelfde probleem. Gewoon excel opnieuw opstarten was bij mij genoeg. Maar volgens mij is er ook een toetscombinatie voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan