Opgelost Pincode kwijt

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden ik heb hier een lap top waar van ik de pincode kwijt ben of verkeerd heb opgeschreven
het is een windows systeem 10 home hij vraagt nu steeds maar om mijn code wat kan ik nog doen om die te achterhalen
zijn en nog mogenlijk heden voor mij ?
 
Achterhalen is niet mogelijk, maar verwijderen wel. Wat heb je al gevonden of geprobeerd?
 
het is een moeiijk probleem voor mij het is een kleine laptop waar ik ook op het scherm kan bedienen ik weet niet precies
Als ik deze opstart vraag hij om de pincode maar die is niet juist die ik heb en hij komt steeds met deze zelfde vraag terug ik
kann niet verder waar schijn lijk moet ik op het scherm met combinaties gaan werken En jet is nog in het engels ook dus neit heel makellijk voor mij
 
het schijnt een microsoft surface te zijn mischien dat ik met combinateis op het scherm iets verder kom hoop ik Ik zie wel staan reset wachtwoord
zal ik daar naar toe moeten dan? dat lijkt mij de enigste weg omverder te kunnen Maar dit is allemaaal in het engels kun je mij dr doorloodsen dan aub ? als ik op wachtwoord resetten druk zie ik 3 invul vakjes 1 nick naam 2 secutity antwoord geboorte stad 3 je eerst school. als ik dat heb gedaan moet ik een wachtwoord invullen zo te zien zou dat de oplossing zijn ??
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk kan je wat met mijn linkjes. Anders als het complex is, zou ik aanraden om even een techneut in je buurt te zoeken.
 
Maar zou het zo niet kunnen dan mischien dat ik nog meer reactie zal ontvanagen uit het forum ik gaeven af wachtenof ik nog reacties
krijg in ieder geval heel veel dank
 
Ik heb geprobeerd met wachtwoord te resetten maar dat lukt ook weer niet ik heb waarschijnlijk niet de juiste antwoorden ingevuld
dus dat is ook mislukt
 
Dan raad ik aan om mijn gegeven linkjes te checken.
 
Ok ik ga het proberen Is er geen combinatie toets die ik kan indrukken om iets verder te geraken ik kan eigenlijk niets doen om
ergens in te geraken nu geeft hij aan dat ik A1B2C3 moet intoetsen wat wil dat weer zeggen ?? Kon ik maar eens bij start geraken
en dn mischien verder ??
 
Een PINcode bestaat niet voor niks. Was dat maar makkelijk te omzeilen.
Maar die code kan je gewoon intoetsen.
 
Hij zegt nu dat ik de laptop 2 uur moet laten aan staan dat ziet er goed uit dan mischien dat ik nog meer tips kan proberen ik ga even wafwachten
 
Wie of wat zegt dat?
 
dat staat te lezen op mijn laptop nu ik de code van A1B2C3 heb ingetoets dus maar wachten denk ik nu
 
Ik krijg wel het scherm te zien van het veilig opstarten met allerlei opties maar kan ik daar iets mee ?
 
Ja, mogelijk in combinatie met mijn gegeven linkjes.
 
oei wat zou ik nog kunnen doen er staat bij geavanceert heel veel mogelijkheden maar welke ik moet nemen dat is een ander verhaal
Ik ga nog wat wachten misschien is er nog een kansje dat hij nog wil opstarten ?
 
Heb je mijn linkjes al bekeken?
 
Ja deze heb ik gelezen maar er staat eigenlijk niet veel over de veilige modes of ik die hierbij kan gebruiken ik weet nu nog niet wat ik wel kan doen in de veilige modus kan ik alleen maar keuzes maken volgens mij vb naar een ander herstelpunt of iets met het opstarten ik heb daar geen ervaring mee het ligt gewoon aan de inlog code of het wachtwoord maar geen van beide werkt dus ????
mischien dat er forum leden vanavond nog wel iets kunnen beteken voor mijn probleem of wat ik kan doen
 
Kan je wel in veilige modus opstarten? Anders lijkt mij makkelijker om een techneut erbij te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan