pinkende cursor van internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex1

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Beste vrienden, het is pas de eerste keer dat ik hier kom, dus vergeef mij als ik de regelen van het huis niet goed ken, ik hoop dus ook dat ik dit onderwerp op de juiste plaats post, verder moet ik ook eerlijk toegeven dat ik eigenlijk nog niet zoveel van pc's ken maar ik hoop toch dat jullie mij kunnen helpen:

Ik zit met een nogal vreemd probleem op mijn pc:
als ik bv. bij google (via internet explorer) iets wil opzoeken en ik klik in mijn zoekvak dan verschijnt die pinkende cursor niet meer, dat heb ik ook als ik bv. naar yahoo ga en daar mijn mailadres wil ingeven, dus ik kan dat nu niet meer nakijken via de desbetreffende pc, heel vervelend dus.
Ik denk dat ik ergens per ongeluk een of andere sneltoets heb gebruikt maar ik weet niet dewelke, weet iemand mss waar ik ergens ervoor kan zorgen dat die cursor terug zichtbaar wordt want ik kan dus niets opzoeke in google op dit moment.
Ik heb dit probleem al aan verschillende mensen voorgelegd en die zeiden dat ze dat nog nooit gezien hadden.
In WORD heb ik dat probleem niet, daar staat mijn cursor er nog gewoon.
Hartelijk Dank.
ps: het is zeker geen spyware want ik laat hitmanpro regelmatig lopen en ook geen virus.

Staat die hitmanpro op je pc? Verwijder die maar eens eerst en zien wat die dan doet?

Welkom op HelpMij, alex1 !

Ik heb dit verschijnsel regelmatig, en werk voor 95% met Mozilla Firefox.
Ik klik gewoon in het tik/vak, en doe net of de cursor er wel staat.
Gewoon na het aanklikken gaan typen dus. Werkt dat?
Soms verschijnt de cursor dan wel tijdens het typen.

Enne, ik heb geen hitman.

Hitmanpro is eraf gehaald maar dat helpt niets, ik zie nog steeds niets.

Ik zou niet weten hoe of waar ik mozila zou moeten halen want ik ken daar eigenlijk niets van.
Het werkt niet als ik gewoon klik en daarna begin te typen er verschijnt gewoon niets in dat vakje.

Het ziet er een goed programma uit.
Maar ik begrijp de uitleg heo je het moet gebruiken er om eerlijk te zijn niet echt van.
Moet ik iets doen met een cdrom of kan ik het programma gewon laten lopen?

Hey Jozo, ik zit nu achter mijn nieuwe pc op het internet. Joepie, het is gelukt, dank je wel, als ik je ooit tegenkom dan drinken we samen een biertje.
Hartelijk dank voor de hulp, als ik ooit iets voor u kan doen laat het dan maar weten.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan