Plaatjes in website

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik moest voor een opdracht voor Techniek op school een website maken over de zonneboiler. Dat heb ik dus gedaan en ik heb hem op internet gezet en ik heb er een 9.5 voor gekren.
Daarna moest ik hem op cd zetten en dan zou mijn leraar hem op internet zetten voor onze school. Nu heb ik gezien dat hij dat inderdaad heeft gedaan maar de plaatjes doen het niet bij mij....

op http://www.carmelcollegesalland.nl/projecten/grassroots/techniek/zonneboiler/index.html zie je de site die mijn leraar op internet heeft gezet.
(daarbij doen bij mij de plaatjes het dus niet goed)

Op www.zonneboiler.tk kun je zien hoe de site eigenlijk moest zijn, met de plaatjes enzo.

Nu wil ik graag weten of dat met die plaatjes bij iedereen zo is en waardoor het kan komen.....

Hoi, inderdaad ze werken niet op de site van de school. Op de tweede site staan ze prima, maar over hoe het komt heb ik geen idee. In ieder geval is jou site goed, misschien een onvoldoende voor de leraar?

Groetjes

zonneboiler5.gif

Ziet eruit alsof dat plaatje geupload is in ascii mode ipv binary?

Klassiek geval verkeerde verwijzingen; op de .tk site staat het in een frame met de /sander/techniek2/index.html verwijzing. Op de schoolsite wordt niet naar de map techniek2 verwezen.

Controleer de locatie en de verwijzing van/naar je plaatjes.

Geplaatst door caveman
Klassiek geval verkeerde verwijzingen; op de .tk site staat het in een frame met de /sander/techniek2/index.html verwijzing. Op de schoolsite wordt niet naar de map techniek2 verwezen.

Controleer de locatie en de verwijzing van/naar je plaatjes.
Dit is volgens mij de enigste juiste oorzaak, verkeerde verwijzigingen. De leraar zou die moeten aanpassen, waarna de plaatjes wel zichtbaar zijn.

Maar hoe kan het dan dat sommige plaatjes het wel half doen? Dan zouden de plaatjes het toch echt helemaal niet moeten doen? :confused:

Als de verwijzingen niet goed staan, doen ze het niet. Het kan ook zijn dat het toeval is dat sommige het wel doen.

Het enige plaatje dat het 'half doet' is /techniek/zonneboiler/zon-structuur.jpg, deze verwijst naar een andere map. Toeval is er niet, het werkt of het werkt niet.

Controleer de verwijzingen en wat Breezer al aangaf, uploaden van plaatjes niet in ascii-modus. Dit is een instelling in je ftp client programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan