Plaatjes of websites niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

poloscar

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
6
Hey,

sinds kort heb ik problemen met IE, ik weet niet hoe dit opeens komt. Het probleem is namelijk dat sommige sites of gedeeltelijk niet worden weergeven. Zo wordt het kaartje bij de anwb routeplanner niet meer weergeven. Andere voorbeelden zijn de site van download.com, wanneer ik hier de zoekfunctie gebruik zijn alleen de groene menu's zichtbaar en blijft de ruimte waar normaal de zoekresultaten komen wit. Een laatste voorbeeld is op de site www.mp3.direqt.nl, als ik hier op bijvoorbeeld een model mp3 speler druk wordt het gedeelte waar normaal de mp3 spelers staan wit.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen want het is ontzettend irritant.

groeten,

oscar
 
Wat je zeker een moet doen: al je temp file en temp internet files verwijderen. Dat gaat al veel helpen.
 
Ik heb opnieuw java geinstalleerd en dit heeft echter geen effect, ook heb ik mijn temp. internet files en temp. files gewist, maar dit had wederom geen effect. Maar toch bedankt!
 
gezina zei:
Mogelijk een firewall-instelling: klik > Topic


ik heb gekeken of het aan mijn firewall lag (ik heb een firewall in symantec security center) maar toen ik hem uitschakelde bleven deze sites niet werken.
 
Bekijk de link van Symantec nog maar eens, uitzetten heeft vaak geen zin, instelling wordt vastgehouden in het register, instelling (toestemming geven) veranderen is beter: *klik* Je hebt toch wel in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, bij Multimedia een en ander aangevinkt wat betreft plaatjes/afbeeldingen?
 
sorry, ik zei dat ik een symantec security center heb, maar ik bedoelde eigenlijk een mcAfee security center. Ik zal even op hun site kijken of ze een oplossing hebben. Als je een andere oplossing voor mcafee vindt, zou ik die graag willen weten!
 
Oeps, ja dat is een geheel andere beveiliging, misschien kan je dat zelf vinden of weet iemand anders op Helpmij nog een tip, ik weet helemaal niets van McAfee. ;)
 
Ik heb geen hitman pro op mijn computer staan, maar ik kwam er al achter via de mcAfee site dat het niet aan de firewall lag. Toen las ik ergens op internet dat het kon zijn dat er enkele .dll bestanden miste en dat daarom java het niet altijd best deed, daarbij stond een link naar een programmatje van de makers van hitmanpro die je internet weer kon fixen en daarbij onderandere opnieuw dll bestanden plaatste... Ik heb dat toen geprobeerd en nu werkt internet weer helemaal super...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan