Ik heb een document dat door gemaakt dat door verschillende mensen bewerkt kan worden, vanuit dit (Excel 2007) document wordt een brief gemaakt. Die brief moet ondertekend worden en nu wil dat afhankelijk van wie het document bewerkt heeft, gebruiker 1 2 of 3 de handtekening van die gebruiker er onder komt te staan.
mbv de ALS functie lukt het me wel om de naam van de gebruiker er onder te krijgen, maar met een plaatje (de handtekening) lukt het me niet.
hoe kan ik dit met plaatjes doen (dus alsA1=gebruiker 1 dan plaatje 1)
ik wil dus een plaatje laten zien afhankelijk van de input in een ander veld.
ik heb al gevonden dat dit met de kringveld knop zou moeten kunnen, maar het lukt me alleen met tekst. Weet iemand hoe dit wel in zijn werk gaat, of heeft iemand een andere optie die ik over het hoofd gezien heb?
bedankt!
mbv de ALS functie lukt het me wel om de naam van de gebruiker er onder te krijgen, maar met een plaatje (de handtekening) lukt het me niet.
hoe kan ik dit met plaatjes doen (dus alsA1=gebruiker 1 dan plaatje 1)
ik wil dus een plaatje laten zien afhankelijk van de input in een ander veld.
ik heb al gevonden dat dit met de kringveld knop zou moeten kunnen, maar het lukt me alleen met tekst. Weet iemand hoe dit wel in zijn werk gaat, of heeft iemand een andere optie die ik over het hoofd gezien heb?
bedankt!