• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

plaatjes roteren of laten zien afhankelijk van de input in een ander veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sipster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik heb een document dat door gemaakt dat door verschillende mensen bewerkt kan worden, vanuit dit (Excel 2007) document wordt een brief gemaakt. Die brief moet ondertekend worden en nu wil dat afhankelijk van wie het document bewerkt heeft, gebruiker 1 2 of 3 de handtekening van die gebruiker er onder komt te staan.

mbv de ALS functie lukt het me wel om de naam van de gebruiker er onder te krijgen, maar met een plaatje (de handtekening) lukt het me niet.

hoe kan ik dit met plaatjes doen (dus alsA1=gebruiker 1 dan plaatje 1)
ik wil dus een plaatje laten zien afhankelijk van de input in een ander veld.

ik heb al gevonden dat dit met de kringveld knop zou moeten kunnen, maar het lukt me alleen met tekst. Weet iemand hoe dit wel in zijn werk gaat, of heeft iemand een andere optie die ik over het hoofd gezien heb?

bedankt!

Dank je wel
ik heb het geprobeerd, maar het lukt me maar niet in Excel 2007
ik krijg de combo box wel, ik krijg de plaatjes wel, maar het lukt me niet om de plaatjes te koppelen aan de namen die in de combobox verschijnen

dus ik heb nu een combobos waar ik kan kiezen uit gebruiker a, gebruiker b en gebruiker c
ik heb een lijstje met gerbuiker a, b, c met daarachter de plaatjes 1,2 en 3, maar hoe link ik nu die plaatjes aan die gebruiker

of hoe doe ik als(A1=gebruiker a dan plaatje 1)
ik ben ervan overtuigd dat je uitleg werkt voor Excel 2003 maar in 2007 krijg ik het niet voor elkaar.
groet Sipke

Dank je wel
ik heb het geprobeerd, maar het lukt me maar niet in Excel 2007
ik krijg de combo box wel, ik krijg de plaatjes wel, maar het lukt me niet om de plaatjes te koppelen aan de namen die in de combobox verschijnen

dus ik heb nu een combobos waar ik kan kiezen uit gebruiker a, gebruiker b en gebruiker c
ik heb een lijstje met gerbuiker a, b, c met daarachter de plaatjes 1,2 en 3, maar hoe link ik nu die plaatjes aan die gebruiker

of hoe doe ik als(A1=gebruiker a dan plaatje 1)
ik ben ervan overtuigd dat je uitleg werkt voor Excel 2003 maar in 2007 krijg ik het niet voor elkaar.
groet Sipke

Beste,

Heb je al gekeken bij MENU>Invoegen>Naam>Definiëren? in 2003
MENU>Formules>Namen beheren......... in 2007
Verneem het wel van je.

Hallo

Het is me uiteindelijk gelukt, maar met veel moeite. De enige manier waarop ik het voorelkaar kreeg was om de codes direct uit het voorbeeld te kopieren en die aan te passen.
De functies in Excel 2007 gebruiken om hetzelfde te creeren lukte me van geen kanten...

Heel erg bedankt voor de voorbeelden en de hulp!
groet Sipke

Hallo

Het is me uiteindelijk gelukt,

Heel erg bedankt voor de voorbeelden en de hulp!
groet Sipke

Sipke,

Misschien kun je het nog als opgelost zetten.
B.v.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan