plaatjes worden dubbel weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds kort heb ik een raar probleem waarvoor ik geen oorzaak kan vinden. Het betreft Outlook Express versie 6.

Als ik een mail verstuur en gebruik heb gemaakt van Invoegen Figuur komt de betreffende figuur keurig in het bericht te staan en kan met tekst worden aangevuld. Soms stuur ik een dergelijke mail ook naar een mailgroep. Ik ontvang dan ook weer mijn eigen mail. Alleen wordt in die ontvangen mail het ingevoegde plaatje dan tweemaal weergegeven (onder een grijze lijn die niet door mij is ingevoegd). De andere ontvangers van de mailgroep blijken het plaatje eenmaal te zien. Kennelijk ligt het dus aan een weergave-instelling bij mij; maar welke?

Wie weet raad.

De tekst die erbij gezet is door jouw, is die ook dubbel afgebeeld, ik denk dat je dan namelijk een soort van bevestiging krijgt van die groep, kijk meneer deze email is verzonden aan ons en goed aangekomen, allee vergeten ze dan deze tekst erbij te vermelden.

antwoord

Nee, de tekst wordt niet dubbel weergegeven; alleen het plaatje. Voor alle duidelijkheid; we hebben dit ook uitgetest buiten de groep om. Stuur ik een mail met 1 plaatje naar de betreffende persoon dan wordt het plaatje tweemaal weergegeven; de tweede maal voorafgegaan door een lichtgrijze lijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan