• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Plakken in samen gevoegde cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobi-wan

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Hoi, ik heb een documentje gemaakt met daarin enkele samengevoegde cellen. Maar als ik daar wat ik probeer te plakken krijg ik de volgende melding: "De gegevens op het klembord hebben een andere grootte en vorm dan het geselecteerde bereik. Wilt u de gegevens toch plakken?"
als je daar dan op reageerd met "ja" dan komt hij met de volgende melding: "U kunt niet een deel van een samengevoegde cel wijzigen"

Weet iemand daar een oplossing voor?

- ik kan de gegevens trouwens wel plakken als ik eerst dubbelklik op de cel en dan ga plakken, maar dat is voor de gebruikers dan weer te lastig.

Alvast bedankt voor iedere reactie

Tobi

Nee.... je kan niet zomaar plakken in samengevoegde cellen. Niets aan te doen, behalve alle samengevoegde cellen weer "breken" in enkele cellen, maar aangezien je ze niet voor niets samengevoegd hebt, zal dat de bedoeling niet zijn.

Conclusie: leer ermee leven, of verbouw de opmaak van je werkblad

Oke jammer dan.
Dan ga ik maar kijken of ik inderdaad de opmaak kan aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan