• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning met zoekfuncties

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickey72

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
Hallo

Mijn vraag is wil graag een planning maken.
Waarbij in 1 werkmap 3 verschillende locaties zijn.
Dezezijn verdeeld over hal 1, 2 en 3
Er is een werkblad met alle medewerkers.
Nu wil ik graag vanuit bv werkblad van hal1 medewerkers in het bronveld zoeken in het bronveld namen genoemd.
Waarbij ik dan ook de gehele regel word geselecteerd en word geplaats op de planning

Voor de duidelijkheid heb ik een bestandje bijgevoegd

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi Jan

Bedankt voor de snelle reactie.
Wat je nu hebt gedaan, zo zou ik het willen, alleen dat er na de selectie dan ook direct op de volgende regel geselcteerd word.
Heb het in mijn bijlagen aangegeven.

Grt

Ad

Bijlagen

Is er per proces een vast aantal medewerkers nodig, en zo ja kun je aangeven hoeveel.

Hoi Jan

nee dat is niet van te voren te zeggen de ene dag bv 3 andere dag kunnen het er 30 zijn per proces

Grt
Ad

Dan zou het handiger zijn dat alle processen een apart werkblad krijgen bv. proces 1 hal 1, proces 2 hal 1, proces 1 hal 2 enz.

Is dat misschien een optie?

Hoi Jan,

Dat is eigenlijk geen optie.
Word dan onoverzichtelijk voor degene die met de planning moet werken

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.

Grt
Ad

hallo Ad,
zoiets? zie Hal1

Er is een tabel gebruikt.
als je vlak onder de tabel een nieuw proces toevoegt dan worden de formules vanzelf doorgetrokken.

Bijlagen

Hallo Ad,

komt bijgaande bijlage, althans wat er op het blad Hal 1 is gerealiseerd, in de buurt van jouw wensen?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi Sylvester.

Dit komt wel in de richting, alleen zou ik dan medewerkers willen selecteren op elk willekeurig e cel in kolom a

Grt
Ad

Hoi Thoralf,

Dit komt wel in de richting, alleen zou ik dan medewerkers willen selecteren op elk willekeurig e cel in kolom aEn dan dat de gehele rij zichtbaar word

Grt
Ad

Plak in het voorbeeld van Thoralf mijn code en je bent klaar.

Ik heb ook nog een voorbeeld die bijna af is, deze post ik later op de dag.

Hoi Jan,

Ga het proberen en wacht je andere voorbeeld af.

BEDANKT

Grt

Ad

Ik heb even mijn voorbeeldje aangevuld. Daarbij bleken nog enkele verbeterpuntjes te behalen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi Thoralf

Harstikke goed dit, durf het bijna niet te vragen maar is het ook mogelijk dat waar nu de dropdown is er een zoekveld komt waarbij je bv door een deel van de naam in te vullen deze in het dropmenu krijgt

Grt

Ad

Hoi Thoralf,

Weet niet hoe ik deze toe moet passen en waar ik deze precies moet plaatsen,

Durf het je niet te vragen , maar doe het toch kan jij deze in het bestandje plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Ad

Hoi Thoralf

Nu werkt de zoekfunctie niet meer ?

Of zie ik iets over het hoofd

Grt

Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan