Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij, ik iedereen.puppie zei:wie kan het verschil zien tussen een lcd of plasma scherm.
huijb En ja ik ga ook voor een lcd zei:Idd.
Een aantal jaren geleden had je als stelregel, een LCD nam je onder de 32 inch, en erboven een plasma.
Een LCD boven de 32 inch was slecht, en een plasma had je niet onder de 32 inch.
Maar ondertussen is een LCD aanzienlijk in kwaliteit verbeterd, dus ook boven de 32 Inch.
Laat je niet verleiden tot grote TV's. Maar koop de juiste TV in verhouding met de grote van je kamer.
3,5x het beelddiagonaal is ong. de zitafstand.
Wat betreft de kwaliteit van alle merken, heb ik me via diverse wegen wijs laten maken, dat JVC tot de betere LCD behoort. En dit zeg ik niet vanwege mijn eigen TV.
puppie zei:wie kan het verschil zien tussen een lcd of plasma scherm.
En dan bedoel ik niet als er een kaartje bij hangt maar de kwaliteit van je beeld.
en dat is ook diegene die ik heb, om precies te zijn de LT-32C50SU en..... een strak beeld kan ik zeggen. is inmiddels wel al weer 1½ jaar oud en de techniek staat niet stil wat dat betreft.patrickt zei:dat JVC tot de betere LCD behoort. En dit zeg ik niet vanwege mijn eigen TV.
Will-Well zei:
Een ander belangrijk kenmerk van televisies is de geluidskwaliteit. Als die belangrijk voor u is, raden wij u aan een stereotelevisie aan te schaffen. Duurdere modellen hebben vaak surround sound en betere speakers.
patrickt zei:Plasma kan inbranden, LCD niet.(vroeger ja, nu niet meer)
Een plasma TV spiegelt, een LCD niet.(ik herhaal: vroeger)
Een plasma gebruikt veel stroom, een LCD niet.(eco knop op plasma tv gebruiken)
Maar om op het eerste punt terug te komen: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=9211&st=0&#entry232620
En ja, dit is mijn TV.
Probleem is inmiddels opgelost. Nieuwe LCD en DIST.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.