Playstation 3 Subtitles afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Hallo mensen,

Ik ben van plan om een Playstation 3 aanteschaffen maar ik kijk regel matig films maar dan zit er geen ondertiteling bij!

nu is de vraag kan een playstation de sub titel afspelen??

Ik wacht op jullie antwoord:thumb:

Van Dvd's ja, gaat goed.

gedownloade fimls, ja, gebruik PS3 MEdia server en noem je ondertitels (.srt) hetzelfde als je film.

PS3 DVDs

Ik heb net een PS 3 gekocht.
Kan ik ook een dvd downloaden vanaf mijn PS3?
En waar moet ik dan heen gaan?
En hoe kan ik zien wat er allemaal op mijn harde schijf staat?
Is er een soort windows verkenner?

Ik heb net een PS 3 gekocht.
Kan ik ook een dvd downloaden vanaf mijn PS3?
En waar moet ik dan heen gaan?
En hoe kan ik zien wat er allemaal op mijn harde schijf staat?
Is er een soort windows verkenner?

Nee je kan niet downloaden met je ps3 wel kan je kijken vanaf je pc doormiddel van de ps3 media server.
Het dowloaden doe je gewoon via de pc en kijkt hem later via de ps3.

Moet ik de film ook in een appart mapje zetten op kan ik de film en de sub gewoon overplaatsen?

Moet ik de film ook in een appart mapje zetten op kan ik de film en de sub gewoon overplaatsen?

Het is gemakkelijker dan jezelf denkt.
Als eerste download je de ps3 media server,als je dat allemaal gedaan hebt is er verder niks meer aan.
Voordat je film wil gaan kijken zorg je ervoor dat jezelf weet waar je de film hebt staan (BV bij mij staan alle films op de D schijf en daar is een map die Films heet.)
Je zorgt ervoor dat je de ps3 media server hebt draaien op je pc en als het goed is zie je op je XMB van je ps3 een icoon verschijnen en ook op je PC dat hij je PS# gevonden heeft.
Zo ja ga je op je ps3 naar het icoon voor films te kijken en als je daat bent zoek je het ps3 server icoon op ( meestal staat hij er direct boven),vanaf hiet is het je eigen idee want ik zou niet weten waar je je film(s) hebt staan.
Je selecteert de film die je wilt zien en druk je een keer op X en dan ga je verder,klik op de map translation en ga zo maar door totdat je kan selecteren welke subs je wilt.
Als je die hebt gevonden (meestal aangegeven met een vlag van NL)druk je weer een keer op X en je zal zien dat je op je tv direct een film kijkt vanaf je PS3.

Mocht je er verder niet uitkomen hoor ik het wel.......

Suc6 en groeten Aad

PS3 media server

Ik heb de PS3 media server gedownload op de pc en geinstalleerd.
Nu heb ik hem open gemaakt en probeert verbinding te maken met de PS3,
maar het lukt niet.
De PS 3 staat wel aan en de netwerk kabels zijn aangesloten.
Nu heb ik een ander programma geprobeert: Vuze.
Die kan wel verbinding maken met PS3.
Maar hier krijg ik de ondertiteling van een dvd niet.
Daarom wilde ik PS3 media server proberen zoals hier boven staat geschreven.
Hoe krijg ik hem nu verbonden met de PS 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan