Moet ik de film ook in een appart mapje zetten op kan ik de film en de sub gewoon overplaatsen?
Het is gemakkelijker dan jezelf denkt.
Als eerste download je de ps3 media server,als je dat allemaal gedaan hebt is er verder niks meer aan.
Voordat je film wil gaan kijken zorg je ervoor dat jezelf weet waar je de film hebt staan (BV bij mij staan alle films op de D schijf en daar is een map die Films heet.)
Je zorgt ervoor dat je de ps3 media server hebt draaien op je pc en als het goed is zie je op je XMB van je ps3 een icoon verschijnen en ook op je PC dat hij je PS# gevonden heeft.
Zo ja ga je op je ps3 naar het icoon voor films te kijken en als je daat bent zoek je het ps3 server icoon op ( meestal staat hij er direct boven),vanaf hiet is het je eigen idee want ik zou niet weten waar je je film(s) hebt staan.
Je selecteert de film die je wilt zien en druk je een keer op X en dan ga je verder,klik op de map translation en ga zo maar door totdat je kan selecteren welke subs je wilt.
Als je die hebt gevonden (meestal aangegeven met een vlag van NL)druk je weer een keer op X en je zal zien dat je op je tv direct een film kijkt vanaf je PS3.
Mocht je er verder niet uitkomen hoor ik het wel.......
Suc6 en groeten Aad