Playstation3 vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunion

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Wij gaan een nieuwe lcd tv kopen namelijk deze: https://www.elektrokoopjes.nl/Shop/.../16661/Sony-KDL-40-L-4000-LCD-TV-FULL-HD.html

En ik ben van plan om ook een playstation3 te kopen.
Maar ik ken alleen iets van computers, heb nog nooit een playstation gekocht.
Dus mijn vraag is kan de playstation 3 aangesloten worden op deze tv en op beste graphics gebruikt worden?

Zover ik heb opgezocht word de playstation 3 aangesloten met HDMI en de tv heeft HDMI aansluitingen dus ik denk wel dat het mogelijk is.Maar ik wil tog zeker zijn :cool:.

Nu heb ik nog een vraag: ik heb hier nog een paar 'oudere tvs staan met scart' hoe kan ik zien of playstation3 ook werkt op die tvs?

Mischien nog een paar tips voor het kopen van een ps3?

-Thx-

Als je de PS3 via HDMI aansluit kun je, mits de games het ondersteunen, gebruik maken van de full HD functie. De HDMI kabel zal je wel appart moeten bestellen.

Standaard word er een kabel meegeleverd zoals op de PS2 zit. Eigen aansluiting op de Playstation en drie tulip stekkers voor je receiver/tv.(wit/rood/geel) Dacht dat er ook standaard een verloop van tulip naar scart bijgeleverd werd. Kan het niet nakijken, want de doos van mijn PS3 is ver opgeborgen.

Denk erom dat je wel de playstation moet instellen op welke aansluiting deze het geluid/beeld moet geven. Geluid gaat dan ook via HDMI.

Instellellen zal wel geen probleem zijn :P ik heb ook geen gebruiksaanwijzing nodig want ik ben een man :)

Nog een advies/tip, maak meerdere accounts aan. 1 gewoon waarmee je online gamed enzo. Een Amerikaanse en een Japanse, even op het internet zoeken hoe je deze twee ook aanmaakt. De playstation store's verschillen van elkaar met het aanbod. Met name om Demo's te proberen is het wel handig.:)

Een voorbeeldje GT5 HD kan ik nog niet in de Europese store vinden, wel in de Amerikaanse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan