Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere monitor geprobeerd?
Monitor op een andere computer getest?
Kom je de BIOS in?
Daarnaast blijkt niet echt uit je vraag dat je computer niet opstart. Je vraag staat in de sectie "Beeldscherm / LCD / TFT" dus ik ga er vanuit dat je problemen hebt met je beeldscherm.
Nee, maar de computer start niet op, geen opstartpliep.
Heb je de vraag nog niet beantwoord of je hem op een andere pc hebt aangesloten. Misschien zijn je buren zo vriendelijk of familie...
Videokaart zit daar waar je je monitor op aansluit.
Dank!
Er zit idd een videokaart. Wat nu te doen?
Videokaart zit daar waar je je monitor op aansluit.
Nee, klopt. Als je op je moederbord geen aansluiting hebt, dan heb je als je je PCI/PCI-E/AGP videokaart verwijderd heb je geen aansluiting meer.
Zet hem er nog eens in. Ik had hetzelfde probleem gehad met een dubbele videokaart. Deed hem in de 1ste, onboard, deed hij het niet. Deed ik hem in mijn PCI-E videokaart, deed die het wel. Later toen ik opnieuw opstarte zonder kabel kreeg ik niks te zien natuurlijk. Deed hem er later op, deed ie het wel. Toen ik me pc opnieuw opstarte daarna deed ie het gewoon weer. Eventueel kijken of er stof op de videokaart (fan) zit en even in de aansluiting blazen om het stof weg te blazen is ook een oplossing. De videokaart in een andere pc testen is ook een optie. Ze kunnen dit makkelijk doen bij een computerwinkel, ze testen dan je videokaart of ie nog werkt. Wat voor een videokaart heb je trouwens?
Je zou eventueel een andere videokaart kunnen proberen.
Ja, Sorry............
Nee, ik kom de BIOS niet in.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.