Plotseling stoppen en spontaan weer beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
**slaat zichzelf voor gezicht**
Misschien moet je in het vervolg de topic eens lezen, humpe.

De meeste mobo's hebben ingebouwde sensors, en een aantal chips resetten de pc waneer de temperatuur te hoog word.
 
De meeste mobo's hebben ingebouwde sensors, en een aantal chips resetten de pc waneer de temperatuur te hoog word.


Fijn om te weten. Ik heb gisteren de computer schoongemaakt (gespoten). Iemand riep doe het buiten. Dat was inderdaad handig. Hij is (nog niet) gereset of domweg gestopt. Dus het heeft naar alle waarschijnlijkheid met de temp. te maken.
 
laat eens een benchmark test door je systeem halen, die zet al je hardware op 100%, en laat zien wat het maximale van je PC is. (LET OP! als je goedkope hardware hebt, kan een benchmark test weleens je hardware doen slopen. Daarom koop ik nu nooit meer een 10-euro geluidskaartje van een onbekend merk, ooit een dichtgeklapte chip gezien?)
 
Hier ben ik weer. Ik heb het even aangekeken. Maar de problemen zijn niet teruggekomen. Ik wil iedereen bedanken die mij de goede kant heeft opgestuurd.
De oorzaak was dus te hoge temperatuur. De sensoren van de computer reageerden hierop door de zaak te resetten. Door de zaak met perslucht/stofzuigen/kwastje schoon te maken. Is er weer voldoende koeling ontstaan.

Groeten,

Theo

Nb. De informatie die ik in mijn verhaal stop heb ik uit eerdere berichten gehaald. Mocht mijn interpretatie onjuist zijn, dan hoor ik het wel. Maar goed, het probleem is aangepakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan