poker kans scriptje

Status
Niet open voor verdere reacties.

swen91

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
hallo,

kan iemand voor mij een scriptje maken die de kans berekent op een bepaalde poker hand.
het betreft hier texas hold em poker.
ik zat de denken aan het volgende idee.

eerst moet je invullen hoeveel spelers er mee doen, welke kaarten je hebt.
dan komt er te staan hoeveel je kans is op alle mogelijke handen.
dan vul je in welke 3 kaarten er op tafel liggen, en berekent hij de nieuwe kansen.
tenslotte komt de laatste kaart en berekent hij opnieuw de kansen.

alvast bedankt

Wat is je budget? Dit is een hoop werk namelijk :)

Je kunt ook een gaan zoeken op internet, misschien bestaat het al.

Op dit forum helpen we elkaar en voeren we niet elkaars werk/opdrachten/huiswerk uit.

We geven je dus graag wat programmeer tips voor als je zelf een poging wilt wagen, maar hoe dan ook zul je toch echt zelf aan de slag moeten.

En hier dan de eerste tip: Dit is prima in Excel te maken met behulp van formules en macros.

hoeveel wil je ervoor hebben ?

ik heb al heel wat af gegoogled maar ik kan niks vinden
excel is mischien een optie maar zoal frats al zei veel werk
mischien dat iemand (tegen een vergoeding) zoiets kan maken ?

Laatst bewerkt:
Als je even duidelijk uit wilt leggen wat je precies wilt zien, dan kan ik wel uitzoeken wat het zou kosten.

Maar dan moet ik wel precies weten wat je wilt zien dus... een screenshot, en een voorbeeld van de berekening, etc...

Dan kan ik wel eens kijken :)

Hmmm.... ik snap het idee.

Je kunt maar voor 1 speler de kaarten opgeven? Want dan is het niet echt relevant hoeveel spelers er zijn; aangezien je hun kaarten toch niet kent.

Mijn grafisch werk is niet zo hoog, dus als ik het echt met slepen enzo moet gaan doen wordt het voor mij een stuk moeilijker, maar ik denk dat ik dit redelijk simpel uit zou kunnen werken met een eenvoudige interface, waarschijnlijk zelfs als web-app...

Het idee is iig wel leuk, dus ik denk dat ik even ga knutselen en kijken of het haalbaar is ;)

nee bij nader inzien is het aantal spelers mischien niet van belang.
dat slepen enzo mag ook op een andere manier hoor.
maar dit was ongeveer de voorstelling die ik er bij heb.
ik hoop dat je er iets mee kunt.
en over de kosten, wat kost zoiets dan ?

Dat ligt aan een aantal dingen.. er zit wat pittige wiskunde in waar ik wel een tijdje mee bezig ga zijn.

Als het je alleen gaat om het gebruik maken van het programma dan zet ik em op mijn eigen website, hang ik er wat Google Ads aan en dan maak ik het helemaal klaar en host ik het voor je voor 100 euro.

Als je de volledige rechten over de code wilt, dan wordt het een stuk duurder want dan kan ik er zelf niks meer mee, in principe kan ik het dan zelfs niet meer op mijn CV zetten ;)
Dan zul je tegen een euro of 500 aan gaan lopen; maar dan ben je wel helemaal vrij in wat je er verder mee wilt gaan doen.

oke dat is nogal duur, voor een programma wat ik dan gebruik via jou website, als ik zo mag snappen.
ik wil je er wel 25 euro voor geven;)

Hehe... voor dat bedrag ga ik geen haast maken ;)

Ik hoop wel dat je beseft dat ik er waarschijnlijk minstens 20 uur mee bezig ben om dit te maken, dus 100 euro is helemaal niet onredelijk ;)

Maar goed; ik heb nu toch niet zoveel beters te doen dus ik zal er nog een beetje aan werken, maar ik beloof niet al te veel voor 25 euro ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan