Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viruswaarschuwing: Microsoft Blaster
Update 26 januari 2004
Poort 135 wederom geblokkeerd
XS4ALL blokkeert wederom poort 135 om de verspreiding van virusworm "Blaster" te voorkomen. XS4ALL ging al eerder over tot het filteren van verkeer via poort 135, maar hief de blokkade onlangs op. Na enige tijd bleek het risico op verspreiding van de uiterst gevaarlijke virusworm "Blaster" echter te groot om de poort open te laten. Zowel abonnees van XS4ALL als internetgebruikers in het algemeen lopen volgens XS4ALL te veel risico op infectie met het virus als XS4ALL deze poort open laat staan
Geplaatst door @temptation
Is maar net waar de pet van een programmeur naar staat.
Geplaatst door vanzwam
Heb zopas even gekeken op mijn Norton firewall, en daar is poort 135 toch gesloten hoor.En ik kan nog altijd op MSN.
Geplaatst door @temptation
Jawel maar dat zegt niets. Poort 135 word door messenger service gebruikt, om te chatten met msn worden andere poorten aangesproken.
Geplaatst door Elisa
En volgens mij is het Windows Messenger. Is ook altijd verwarrend. MSN messenger is nog wel uit te schakelen maar die van Windows..................
Geplaatst door vanzwam
Ok dat wist ik niet
Geplaatst door foxpower
Ik heb een vraag over poort 135. Welke service of programma gebruikt deze poort. En hoe kan ik deze poort blocken?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.