popup venster tijdens openen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

satdirk

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
He, weet iemand hoe ik kan vermijden dat er een popup venster wordt geopend als je een website die ik heb gemaakt bezoekt.

ik vind het zeer irriterend als er telkens een popup venster wordt geopend als je naar die pagina surft.

Ik weet dat je dat kunt blokkeren met je brouwser ,maar de bedoeling is dat ik het zelf blokkeer op de site als dat mogelijk is.

ik gebruik Google Chrome en die houd de popups altijd tegen. Ook als een website gevaarlijk is of misschien wel virussen bevat waarschuwt hij altijd.

't Kan ook 'n gratis bezoekersteller of zo zijn die dit doet.
Uitzetten is heel moeilijk, als 't al kan, omdat 't daarom gratis is. En als 't al kan is 't tegen de voorwaarden.
Als 't niet de hoster is of zo die 't doet, dan heb je 'n probleem (malware of zo).
Maar zonder link is 't raden.

Ik zou zeggen; vraag aan de hosting provider of ze het doen, zo ja, neem een andere provider, zo nee, kijk dan eens welke javascriptjes e.d. je van andere websites gekopieerd hebt en verwijder die een voor een totdat je de boosdoener te pakken hebt.

Je kunt het probleem beter bij de bron aanpakken, dat werkt veel beter dan proberen dit te blokkeren.

Ja Goeroeboeroe ,ondertussen weet ik het heb inderdaad in alles gelezen van deze teller .
Onder tussen is alles opgelost heb die teller verwijderd .
Dank allen voor deze nuttige reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan