popup

• Onderwerp starter Onderwerp starter MEDI
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MEDI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hi
Ik ben er intussen goed in geslaagd mijn probleem op te lossen over de flexibele achtergrondkleuren (zie enkele draden terug)..Bedankt voor de helpers van toen...

Nu een nieuwe probleemstelling.

Zie m'n htm-file: http://users.fulladsl.be/spb4195/test8eersteselectieOK.htm

Ik zou willen dat , als men op de knop BEREKEN klikt, de functies worden uitgevoerd (zoals nu al het gaval is) maar dat de resulterende tabel onderaan met alles erop en eraan in een afzonderlijke pop-up wordt weergegeven.

Hoe begin ik daaraan?
Ik ken wel popups in javascript maar hoe maak je dat de inhoud van die nieuwe popup de resultaten bevat van de zonet berekende functies?

Merci alvast.

Als't kan niet te ingewikkeld want ben pas enkele dagen bezig met javascript en voorlopig is veel nog chocus pocus...:D

Laatst bewerkt:
complex?

hmm...blijkbaar een complexe vraag als ik al die reacties zo doorlees :confused::p

uhm, nou, wat je zou kunnen doen is de info opslaan in een string, en hiervan een popup maken. Dus, op het moment dat er op de knop gerost wordt, maak je een nieuwe popup, en via de handler ga je erin schrijven.

Conceptueel:
PHP:
//js

function knop_opsubmit()
{

var handle = window.open(.... window-info spul hier, open een html file met 1 div erin met id 'bla' ...)
   var een_var = document.getElementById('een_input_veld').value;

handle.getElementById('bla').innerHTML = '<table>...*hier dus de table die je via JS kan maken,bv:* <tr><td>' + een_var + '</td></tr></table>';
}
het idee is dus dat je in de div van je popup gaat schrijven. Als dat kan tenminste. Wat mischien ook zou kunnen is direct in een popup schrijven, maar dat denk ik niet.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan