Port Forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb die infectie ook verwijderd, snelheid blijf nog steeds het zelfde.

owk, maar maak is een screenshot van die foutmelding?

Je kreeg het als je afsluit zei je??
Is dit elke keer als je afsluit?

ja, maar ik kan geen screenshot maken want waneer ik maak is het al te laat op het te opslaan want dan sluit me pc:p
ja het gebeurt iedere keer

welke melding precies ook al weer??

laat deze 2 is lopen (als het hierna nog niet over is gaan we over naar de volgende stap)

Scan eerst ff met de freescanner van Mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Nu download je superantispyware:

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op.
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Melding ging hier over: Boven aan staat cmd.exe en onder staat geschreven kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000412)

Probleem is opgelost :D nadat ik met SuperAntiSpyware ging scannen en hij had paar dingen gevonden dus ik ging het wissen en tot slot me pc opnieuw starten en die ding kwam niet meer:D

Bedankt voor al je hulp.

mooi zo:D

owh ja dit moet je trouwens nog ff doen (systeemherstel vernieuwen) zo doe je dat:

Ga naar Configuratiescherm, en dan naar Systeem en Onderhoud. Kies nu Systeem.
Klik links op Systeembeveiliging en bevestig de melding die je kijgt van Gebruikersaccountbeheer, door op "Doorgaan" te klikken.
Bij Automatische Systeemherselpunten krijg je een overzicht van alle beschikbare harde schijven.
Haal het vinkje weg bij elke harde schijf waar systeemherstel in ingeschakeld. Bevestig de melding die je krijgt door op 'Systeemherstel uitschakelen' te klikken.
Herstart de computer.
(Nu ga je weer naar: Ga naar Configuratiescherm, en dan naar Systeem en Onderhoud. Kies nu Systeem.
Klik links op Systeembeveiliging en bevestig de melding die je kijgt van Gebruikersaccountbeheer, door op "Doorgaan" te klikken.)
Nu vink je alles weer aan:D

Zeg of het gelukt is:)

is je systeemherstel vernieuwd :)

owh ja, laatste vraag: welke virusscanner heb je op je pc staan?

Norton internet security 2007 (Norton AntiVirus)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan