Portabit.nl gratis bestandsuitwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.

MAX232

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Hallo,

wat vinden jullie van de www.portabit.nl? Het is bedoeld as anonieme bestandsintermediair.

Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt:
He Bertus,

scherp, de www moet er hier wel voor inderdaad. Excuus.

Ik vind het zeer irritant dat ik bij de disclaimer een JS Alert krijg.

Aangezien ik hem op 1280x800 bekijk kan ik niet verder kijken dan de "Aansprakelijkheid".
Zelfs de sluiten-knop zie ik niet, ik moet maar op ENTER drukken om er vanaf te komen.

Waarom heb je hiervoor gekozen en niet voor een aparte pagina?

Qua uiterlijk vind ik het prima, voor zo'n service is een rustige uitstraling handig en zet het de focus op het doel van de site.

He Tha Devil,

waardevolle tip. Als je zelf achter je bigscreen sites maakt moet je nog wel realiseren dat niet iedereen dat heeft. Ik zal er losse pagina's voor maken zodra ik tijd heb. Ze moeten wel leesbaar zijn.

Ben erg blij dat je de site rustig en doelgericht ervaart. Dat was exact te bedoeling. Heb je een uploadje geprobeerd?

Niets geupload, als ik iets kwijt wil zet ik het wel op een van de webhosts in mijn beheer :D

Tja het doelgerichte komt ook voornamelijk omdat er weinig knoppen zijn.
Hoe meer knoppen vaak hoe meer het afleid van het doel van de site :)

Je kunt het direct verwijderen na het uploaden, t'is om te testen.

ik heb geupload, maar moest ff zoeken hoe te verwijderen
maar het werkt hoor

Ziet er heel goed uit en werkt als een trein :)

Maar is het de bedoeling dat iedereen zomaar het bestand weg kan halen? Het is begrijpelijk natuurlijk dat je geen account hebt en je dus geen verificatie kan doen, maar dit is wel een beetje onhandig, zeker als je het met veel mensen wilde delen en de eerste het weghaalt...

Je kunt het natuurlijk makkelijk omzeilen door alleen de uploader een 2e unieke linkje te laten zien om de sessie te verwijderen, zo kunnen anderen het niet en heb je nog steeds geen account nodig...

Daarnaast zag ik in de disclaimer staan:
De kans dat een buitenstaander uw sessie kan gebruiken is 1:36 E32.

Mijn eerste impressie was ´1:36? dat is vrij groot...'
Die E32 begreep ik iets later pas en het zou me niks verbazen als veel mensen dat helemaal niet begrijpen... misschien is 'minimaal' of 'zeer klein' hier beter op zijn plaats :)

Succes met de dienst verder, ziet er goed uit!

Weer meer nuttige tips. keep m coming aub.

Wat betreft de verwijderlink is het misschien beter deze te versturen naar de gebruiker als ie zijn e-mail adres achterlaat voor een bevestiging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan