portforwarden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Mailtje ?? phuuhh die krijg je nooit ( en na nooit ook niet ! :D ) ...ik heb ze in verleden gebeld voor zoiets, en mooie gesprekken over gehad enz... maar nooit goede uitleg gekregen omdat ze zelf ook niet wisten hoe dat moet
toen wisten ze ook niet dat eigenaar van modem ook in modem inloggen kan ..:D
Hoe en Wat Ik heb ( en moest ik :( ) ALLES zelf uitgevogeld ...:D uiteindelijk denk ik dat mijn vraag over dezelfde modem hier nog staat ( uit verleden bedoel ik ! :D ) ...

Laatst bewerkt:
moet ik in de server zelf ook het ip aangeven waar ie naar moet connecten? (ipv4 adres?)
ipserver..PNG

:confused: Helaas zoals ik zei over deze gedeeelte i.v.m. server weet ik helemaal niets :o:o ...misschien zal nu iemand anders met goede tip bijspringen :(

Dat ip adres is het adres waar de server op moet gaan luisteren, je kan hier bijv 0.0.0.0 invullen, en anders 192.168.2.1(het ip van je pc). Als je het leeg laat zal het waarschijnlijk gewoon 0.0.0.0 gaan gebruiken, dit houd in dat de server op alle interfaces luistert.

Vergeef mij maar heb in alle haast de comments gelezen, ik zag een aantal keer KPN voorbij komen.
Heb je KPN als Provider? en zo ja, heb je dan Glasvezel?

Ik heb namelijk sinds een +-6 maanden glasvezel van KPN en die laten het niet toe dat er geportforward wordt.

Bron? een vriend van mij werkt bij KPN. :o

Bluizye123, je kan prima poorten openzetten, ook wanneer je glasvezel hebt. Ik denk dat die vriend van je bedoelt, dat zij dat niet voor jou mogen regelen.
Er is één poort welke gesloten moet blijven, en dat is poort 25, voor smtp. Je mag geen eigen mail server opzetten bij een consumentennetwerk.

ik weet niet of ik glasvezel heb, ik kon wel altijd een minecraft PC server portforwarden.
Wat die man van KPN zei was dat hij dat niet kon doen, niet dat ze dat niet mogen.

Klopt, had mijn zin fout geformuleerd.

Bedoelde inderdaad dat zei het niet mogen doen, maar weet ook dat er wel meerdere ports zijn die zei NIET toe laten, niet alleen 25 dus.

Succes nog verder! :)

bluezye123 zegt dat sommige ports niet open kunnen. is daar een lijst van?

:confused: Uch jej jij gaat nu jouw thema uitbreiden op andere kant ... :( Maar jouw prive poorten als jij voor wat openen wil dit zijn altijd poorten vanaf 49152/ tm. 65535.
Kijk FF die link die volgens mij, ... je ook wat helpen kan .... http://www.speedguide.net/port.php?port=123
============
Bedoel jij nu poorten voor games ofzo ?? :( ?

Laatst bewerkt:
er zijn blijkbaar poorten die niet geopend kunnen worden miss is 19132 ook wel zo'n port

Kijk mijn bij-gevoelde commentaar, :D jij moet poorten kiezen altijd en alleen maar tussen 49152 en 65535 :D

:) ALS jij denkt dat die goed is en dat werkt en dat zal blijven werken ...: dan is toch oke .... toch ?? :thumb:
===========
Uiteindelijk ik heb al eens aangegeven dat ik niet zooveel verstand in website bouwen heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan